روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید
روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
روسیه بالاترین امتیاز در طول تاریخ خود را در رتبه بندی جهانی توسعه اقتصادی پایدار SEDA کسب کرده است و در مکان 53 قرار گرفته و مهمترین پیشرفت ها در زمینه ثبات اقتصادی روسیه در سال گذشته میلادی حاصل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را گروه مشاوره بوستون (BCG) اعلام کرده است.

مسکو در مکان نخست رتبه بندی شهرهای روسیه در روند دیجیتالی شدن اقتصاد شهری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2020
مسکو در مکان نخست رتبه بندی شهرهای روسیه در روند دیجیتالی شدن اقتصاد شهری

دیمیتری گارانین ، مدیر عامل و شریک BCG ، رئیس کار گروه تخصصی برای کار با بخش دولتی در روسیه گفت:" طبق مطالعه SEDA ، نمره کلی روسیه 56.4 امتیاز است که بالاترین شاخص برای این کشور در کل تاریخ مشاهدات است. روسیه نتیجه کلی خود را 3.49 امتیاز در مقایسه با سال  2016 بهبود بخشید در حالی که مثلاً چین (مکان 58) در این دوره 3.15 امتیاز پیشرفت داشته است".

وی خاطرنشان کرد که این مطالعه همچنین پویایی مثبتی را در زمینه اکولوژی و دیجیتال سازی نشان داد. روسیه مهمترین پیشرفت را در زمینه ثبات اقتصادی داشته و امتیازات خود را از 72 به 80 افزایش داده است.

سوئیس، کشور پیشتاز در این رتبه بندی است ، نروژ در مکان دوم و فنلاند در مکان سوم قرار دارد. همچنین ده کشور اول شامل ایسلند ، اتریش ، دانمارک ، هلند ، سوئد ، سنگاپور و لوکزامبورگ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала