خرید اطلاعات طبقه بندی شده در آلمان برای مبارزه با ثروتمندان

© Sputnik / Алексей Агарышев /  مراجعه به بانک تصاویر خرید اطلاعات طبقه بندی شده در آلمان برای مبارزه با ثروتمندان
خرید اطلاعات طبقه بندی شده در آلمان برای مبارزه با ثروتمندان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
دولت آلمان، اطلاعات طبقه بندی شده را برای مبارزه با فرار مالیاتی خریداری می کند.

به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولز، وزیر دارایی آلمان دستور داده که اطلاعات مربوط به شهروندان این کشور که دارایی هایی در دبی دارند را خریداری کنند. دولت آلمان با اقدام در حال مبارزه با فرار مالیاتی است.

کمک دانمارک به آمریکا برای شنود در آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2021
کمک دانمارک به آمریکا برای شنود در آلمان

وزارت دارایی آلمان اعلام کرد که این "سی دی" اطلاعات را روز چهارشنبه دریافت کرده و در حال مطالعه آن است تا افراد متخلف را ردیابی کند و پرونده هایی را علیه آنها تشکیل دهد.

شولز، وزیر دارایی آلمان افزود: ما از هر روشی برای یافتن فراریان مالیاتی استفاده می كنیم. با مجموعه اطلاعات جدید، ما گوشه های تاریکی که جنایتکاران تاکنون از ما پنهان کرده اند را برجسته کرده ایم.

مذاکرات با یک منبع ناشناس در مورد خرید اطلاعات از ماه ژانویه آغاز شده و معامله برای مبلغ نامعلومی در ماه فوریه منعقد شد و تاکنون آنرا مخفی نگه داشته شده است.

خرید اطلاعات این افراد که شامل فرار مالیاتی می شوند آلمانی در آستانه انتخاباتی است که در 26 سپتامبر برگزار می شود. معاون وزیر دارایی آلمان به نمایندگی از حزب سوسیال دموکرات، برای پست ریاست دولت آلمان نامزد خواهد شد.

در سال 2012، متحد اولاف شولز در حزب، نوربرت والتر-بوریانس، قبلاً داده های سپرده گذاران آلمانی را از بانک ها خریداری می کرد که خشم مقامات سوئیس را برانگیخت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала