بیانیه سفارت ایران در روسیه در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سفارت ایران
سفارت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
اشتراک
سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در داخل و خارج از این کشور بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در این بیانیه چنین آمده است: انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین جلوه مشارکت عمومی نشاندهنده رشد و بلوغ سیاسی هر جامعه ای می باشد. جمهوری اسلامی ایران همواره مفتخر به پشتوانه ملت غیور خود بوده و این بار نیز مردم غیور و قهرمان کشورمان با حضور آگاهانه خود در انتخابات ریاست جمهوری ارتقاء قدرت و پرستیژ ملی و جهانی کشور عزیز خود را فراهم خواهند آورد.

موسوی: احتمالاً نتایج انتخابات تا ظهر شنبه مشخص می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
موسوی: احتمالاً نتایج انتخابات تا ظهر شنبه مشخص می شود

مشارکت ایرانیان عزیز در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بویژه هموطنان گرامی خارج از کشور همواره مورد توجه ویژه رسانه ها و سرویسهای خبری دنیا قرار داشته است از این رو حضور پرشور و مشارکت همگانی در این رویداد ملی که جلوه ای از اقتدار و  همبستگی ملی و میهنی همه ایرانیان را به نماش می گذارد نه تنها توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنان را برای ایران عزیزمان نقش برآب خواهد کرد بلکه این حضور غرور آفرین، تحسین غیرت و احساس مسئولیت هموطنان مقیم از سوی جامعه میزبان را  بدنبال خواهد داشت .

سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در آستانه روز افتخار ملی و سرنوشت ساز  از همه ایرانیان عزیز در فدراسیون روسیه که همواره نشان داده اند دغدغه رشد و تعالی ایران عزیز را در دل دارند برای شرکت در این  جشن ملی امید دعوت به عمل می آورد .

همه با هم یک بار دیگر برای سرافرازی و سربلندی ایران عزیزمان در روز جمعه 28 خرداد ماه 1400 پای صندوقهای رای حاضر خواهیم شد .

سرافزار و پاینده باد ایران همیشه سربلند 

 حوزه مسکو:مجتمع آموزشی پیام امام (ره) واقع درخیابان نواتروف (Novatorov 11/4 )  

حوزه سنت پترزبورگ:انجمن دوستی ایران و روسیه واقع درخیابان لیتینی شماره 60

Liteyniy Ave, 60, Sankt-Peterburg, 191025 حوزه آستاراخان : سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان آدمیرالتیسکایا. پلاک ۳ ( Адмиралтейская дом 3 )  حوزه کازان: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران واقع در کازان خیابان اسپارتاکوفسکایا شماره 6 طبقه سوم سووار پلازا  (SPARTAKOVSKAYA ST.,NO 6, 3TH FLOOR,SUVAR PLAZA)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала