کیم جونگ اون درباره مشکلات غذایی کشورش صحبت کرد

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر کیم جونگ اون درباره مشکلات غذایی کشورش صحبت کرد
کیم جونگ اون درباره مشکلات غذایی کشورش صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
اشتراک
کیم جونگ اون در پلنوم کمیته مرکزی حزب در مورد مشکلات غذا در جمهوری دموکراتیک کره شمالی اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، روز سه شنبه ریاست جلسه سومین مجمع مرکزی کمیته مرکزی حزب کارگر حزب دموکراتیک کره را برگزار کرد.

دستور آماده باش کامل کیم جونگ اون به ارتش کره شمالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2021
دستور آماده باش کامل "کیم جونگ اون" به ارتش کره شمالی

وی اعلام کرد، که "وضعیت متشنج" غذایی در کشور به دلیل خسارت از توفان سال گذشته وجود دارد.

روزنامه نودونگ سینمون ارگان رسمی مطبوعاتی کره گزارش داد: کیم جونگ اون گفت که اوضاع غذایی در میان مردم در حال حاضر متشنج است، زیرا بخش کشاورزی برنامه تولید غلات را به دلیل خسارت وارد شده توسط توفان در سال گذشته انجام نداد و جلسه عمومی باید اقدامات فعالانه ای را برای حل این مشکلات ارائه دهد.

به گفته رهبر کره شمالی، "شرایط ذهنی و عینی" از آغاز سال ۲۰۲۱ در این کشور بدتر شده است، اما اقتصاد به عنوان یک کلیت، که با اجرای بیش از حد برنامه صنعتی برای نیمه اول سال ۱۴۴ درصد، که ۲۵ درصد بهتر از نتیجه یک دوره مشابه در سال ۲۰۲۰ است، رشد را نشان داده است.

به گفته آژانس مرکزی تلگراف کره شمالی، کیم جونگ اون هدف اصلی تشکیل جلسه عمومی را اتخاذ اقدامات دقیق برای انجام وظایف سیاسی و اقتصادی در سال جاری خواند.

به عنوان موارد اصلی در دستور کار در مجمع عمومی، موضوع بازنگری در روند اجرای برنامه های اصلی دولت برای نیمه اول سال، تولید محصولات کشاورزی، غلبه بر وضعیت اضطراری ضد اپیدمی طولانی مدت، تجزیه و تحلیل فعلی وضعیت بین المللی و دوره مربوط به کمیته مرکزی حزب کارگر، موضوعات تثبیت وضعیت و بهبود سطح زندگی مردم، تقویت سیاست مراقبت از کودکان حزب و مسائل سازمانی مورد بحث قرار گرفت.

کیم جونگ اون و شرکت کنندگان در جلسه عمومی درمورد حمایت طولانی مدت از اقتصاد و تأمین غذا، لباس و مسکن در میانه جنگ طولانی مدت علیه ویروس کرونا به مردم گفتگو کردند.

رهبر جمهوری دموکراتیک کره خاطرنشان کرد، که حفظ حداکثر آگاهی و رعایت نظم و انضباط دقیق و حمایت ایده آل از اقدامات ضد اپیدمی ضروری است.

اما در عین حال، سازمان های دولتی برای مقابله با تأثیر منفی همه گیر، باید با دقت تمام به اجرای جنبه های اقتصادی نزدیک شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала