پیدایش کووید-۱۹ در آمریکا از دسامبر ۲۰۱۹

© AP Photo / Mary Altafferپیدایش کووید-۱۹ در آمریکا از دسامبر ۲۰۱۹
پیدایش کووید-۱۹ در آمریکا از دسامبر ۲۰۱۹ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
اشتراک
دانشمندان معتقدند اولین موارد آلودگی به ویروس کرونا در ایالات متحده در دسامبر سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مطالعه ای که بر روی نمونه های خون انجام شده در این کشور انجام شده، اولین موارد آلودگی به ویروس کرونا در ایالات متحده در دسامبر سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده است.

درخواست همکاری آمریکا از چین برای کشف منشا ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
درخواست همکاری آمریکا از چین برای کشف منشا ویروس کرونا

موسسه ملی بهداشت (NIH) در بیانیه مطبوعاتی گفت: نتایج این گزارش حاکی از آن است، که عفونت سارس-کوو-۲ زودتر از پیش بینی در ایالات متحده وجود داشته است.

دانشمندان بیش از ۲۴۰۰۰ نمونه خون را که توسط ساکنان ۵۰ ایالت از ۲ ژانویه تا ۱۸ مارس ۲۰۲۰ ارائه شده است، مورد بررسی قرار دادند. در نتیجه این پژوهش ها، محققان به این نتیجه رسیدند که در اوایل ژانویه، در تعداد معینی از آمریکایی ها آنتی بادی ایجاد شده است، اگرچه در آن زمان هیچ موردی از عفونت به طور رسمی در این کشور ثبت نشده بود.

در دسامبر سال ۲۰۲۰، مجله آمریکایی Clinical Infective Diseases نتایج یک مطالعه گذشته نگر مشابه را در مورد نمونه های خون جمع آوری شده از ساکنان ایالات متحده در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر کرد، بر اساس آن برخی از آنها حتی قبل از اعلام ویروس جدید در چین دارای کووید-۱۹ بودند.

سپس محققان مرکز کنترلوزارت پزشکی و پیشگیری از بیماری ایالات متحده (CDC) بیش از ۷۰۰۰ نمونه خون اهدا شده توسط صلیب سرخ آمریکا را در ۹ ایالت بین تاریخ های ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ و ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ تجزیه و تحلیل کردند. از این تعداد، ۱۰۶ نمونه از نظر وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا مثبت بودند.

مسئولین تحقیقات آزمایشات دیگری را انجام دادند تا واکنش متقابل آنتی بادی به ویروس های دیگر را حذف کنند و دریافتند که آنتی بادی های شناسایی شده مخصوص سارس-کوو-۲ هستند.

دانشمندان می گویند حتی با در نظر گرفتن آزمایش های مثبت کاذب احتمالی، می توان گفت که ابتدای ماه دسامبر ویروس در ایالات متحده بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала