پوتین: روسیه و ایالات متحده رایزنی های مربوط به امنیت سایبری را آغاز می کنند

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه و ایالات متحده رایزنی های مربوط به امنیت سایبری را آغاز می کنند
پوتین: روسیه و ایالات متحده رایزنی های مربوط به امنیت سایبری را آغاز می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
اشتراک
رئیس جمهور روسیه: با توجه به موضوع امنیت سایبری، ما توافق کردیم که رایزنی ها را در این مورد آغاز کنیم که به نظر من این مسئله فوق العاده مهمی است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه و ایالات متحده توافق کرده اند که رایزنی در مورد امنیت سایبری را آغاز کنند که بسیار مهم است.

پوتین تأکید کرد: "شما فقط باید تمام حواشی را کنار بگذارید، در سطح متخصص بنشینید و در جهت منافع ایالات متحده و فدراسیون روسیه کار کنید." وی در پایان گفت: "ما اصولاً در این مورد توافق کردیم و روسیه برای این امر آماده است."

پوتین: مذاکرات با بایدن خوب پیش رفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
پوتین: مذاکرات با بایدن خوب پیش رفت

پوتین گفت: ما چیزی داریم که باید روی آن کار کنیم و این سوال که چه کسی تا چه حدی باید تعهدات را انجام دهد، باید در جریان روند مذاکره در این مورد تصمیم گیری شود. وی ادامه داد: ما توافق کرديم که رایزنی هایی مثل اين رو شروع کنيم ما معتقدیم که حوزه امنیت سایبری در جهان به طور کلی و برای آمریکا به ویژه و برای روسیه نیز در همان حجم بسیار مهم است.

گفتگوهای روسای جمهور فدراسیون روسیه و ایالات متحده، ولادیمیر پوتین و جو بایدن، در قالب باریک و گسترده، در مجموع 4.5 ساعت و با احتساب یک وقفه ادامه داشت. مذاکرات بین پوتین و بایدن در قالب باریک حدود ساعت 2.30 بعد از ظهر به وقت مسکو آغاز شد، سپس وقفه ای اعلام شد و مجددا مذاکرات با شرکت اعضای هیئت ها آغاز شد. این مذاکرات نیز حدود ساعت 18.05 به وقت مسکو پایان یافت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала