ابراز امیدواری به ثبت واکسن روسی در اتحادیه اروپا ظرف دو ماه

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز امیدواری به ثبت واکسن روسی در اتحادیه اروپا ظرف دو ماه
ابراز امیدواری به ثبت واکسن روسی در اتحادیه اروپا ظرف دو ماه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
اشتراک
واکسن روسی اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونا ممکن است ظرف دو ماه در اتحادیه اروپا ثبت شود.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد آژانس دارویی اروپا (EMA) نظر مثبتی درباره واکسن اسپوتنیک وی ارائه داده و خبر مربوط به بروز تاخیرها در این روند درست نیست.

خرید ۲ میلیون دوز واکسن کرونا از سوی هلال احمر ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2021
خرید ۲ میلیون دوز واکسن کرونا از سوی هلال احمر ایران

پیشتر خبرگزاری  رویترز با استناد به منابع خود اطلاع داده بود که تأیید این واکسن توسط اتحادیه اروپا به دلیل از دست رفتن مهلت ثبت پرونده مربوطه به تأخیر می افتد.

سخنگوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اظهار داشت "این خبر درست نیست. تمام داده های مربوط به آزمایشات بالینی اسپوتنیک وی ارائه شده است ، بازرسی GCP (good clinical practice به معنای روش بالینی شایسته ) به پایان رسیده و نظر  مثبتی از آژانس دارویی اروپا دریافت شده است".

سخنگوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تأكید كرد كه زمان دریافت ثبت اسپوتنیک وی  شده موضوع دائمی در رسانه ها شده که مطالب مغرضانه خود را "با استناد به منابع ناشناس اطلاعاتی"  منتشر می کنند.

وی  خاطرنشان کرد:"این گمانه زنی ها هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و روند ثبت را کند می کند. RDIF و مرکز علمی گامالیا  روسیه در چارچوب تحقیقات گسترده درباره پرونده ثبت که شامل تسلیم تدریجی اسناد در صورت درخواست است ، به همکاری خود  آژانس دارویی اروپا ادامه می دهند."

سخنگوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه  افزود: "اگرچه تصمیم گیری در مورد زمان انجام این عمل از اختیارات EMA است  اما تیم اسپوتنیک وی انتظار دارد ظرف دو ماه ثبت نام واکسن (در اتحادیه اروپا) را انجام دهد."

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала