کوکا کولا به دلیل ژست رونالدو 4 میلیارد دلار ضرر کرد+ویدیو

© Flickr / Leo Hidalgoکوکا کولا به دلیل ژست رونالدو 4 میلیارد دلار ضرر کرد
کوکا کولا به دلیل ژست رونالدو 4 میلیارد دلار ضرر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2021
اشتراک
امتناع رونالدو از کوکاکولا و ترجیح دادن آب به عنوان نوشیدنی باعث ضرر میلیاردی شرکت کوکاکولا شد.

به گزارش اسپوتنیک، ژست کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس تورین ایتالیا و تیم ملی پرتغال که در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی قهرمانی اروپا - 2020 خواستار کنار گذاشتن کولا و آب آشامیدنی شد باعث شد تا شرکت کوکاکولا در حدود 4 میلیارد دلار ضرر کند.

ارزش سهام این شرکت حامی یورو-2020 در بورس اوراق بهادار 30 دقیقه پس از امتناع رونالدو از نوشیدن کولا 1.6٪ کاهش یافت. سهام کوکاکولا از 242 میلیارد دلار به 238 میلیارد دلار رسید و منجر به 4 میلیارد دلار ضرر شد.

این اتفاق در 15 ژوئن رخ داد. رونالدو در جایگاه خود را برای صحبت با روزنامه نگاران قرار گرفت. برای اهداف تبلیغاتی، دو بطری کولا در مقابل او بود. کریستیانو نوشیدنی گازدار را از خود دور کرد و یک بطری آب ساده برداشت، آن را بلند کرد و با شکوه آن را در مقابل خبرنگاران و دوربین ها تکان داد. عکس ها و فیلم های این عمل وی در اینترنت بسرعت پخش شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Кайф (@_kaif_music1_)

رونالدو یکی از مخالفان استفاده از نوشابه و غذاهای فراوری شده است و بارها این مسئله را ادعا کرده است. او در سال 2020 در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که پسرش نوشابه کوکاکولا مصرف می‌کند و او از این بابت بسیار ناراحت است. کریستیانو گفت: ما خواهیم دید که پسرم یک روز بازیکن فوق العاده ای خواهد شد ولی در حال حاضر او بهترین نیست زیرا کوکاکولا می‌نوشد و سیب زمینی سرخ کرده می‌خورد. او می‌داند که من از این چیزها بدم می‌آید ولی باز هم انجام می‌دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала