تکذیب شایعه جنجال مهاجرت مجری مطرح ایرانی +ویدئو، عکس

© Photo / SPIKE AEROSPACEآمریکا قصد دارد حمل و نقل مسافر با هواپیما های مافوق صوت را از سر بگیرد
آمریکا قصد دارد حمل و نقل مسافر با هواپیما های مافوق صوت را از سر بگیرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2021
اشتراک
استوری اینستاگرام رضا رشیدپور به شایعه مهاجرت او از ایران دامن زد.

به گزارش اسپوتنیک، رضا رشیدپور، مجری، بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان ایرانی، پس از دو ماه صفحه شخصی اینستاگرامش را به روز کرد و با انتشار یک استوری با عکسی از پنجره هواپیما که در شرح آن بسیار کوتاه نوشته بود: «اما خودم را جا گذاشتم.» بسیاری از دنبال‌کنندگانش را به تردید انداخت که این یک پیام خداحافظی برای ترک ایران و مهاجرت است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от PAPCOO (@papco0)

این موضوع به شایعه او از ایران دامن زد و خبرهای زیادی از مهاجرت وی در فضای مجازی منتشر شد تا اینکه او در واکنش به این شایعات در لایو اینستاگرامش در این‌ باره صحبت کرد و گفت: «اهل مسافرت هستم اما اهل مهاجرت نه، الان هم سفر کردم، اتفاقا سفرم هم داخل ایران است. چرا تا عکس پنجره هواپیما می‌بینید فکر می‌کنید کسی مهاجرت کرده است؟! این روزها به واسطه برنامه‌ای که برای فضای مجازی قرار است تولید کنم، زیاد سفر می‌کنم.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

کاربرانی که خبر مهاجرت این مجری را باور کرده بودند بسیار ابراز ناراحتی کردند اما پس از تکذیب این خبر بسیار خوشحال شدند. این کاربران معتقدند باید در ایران زیبا ماند و برای آینده و پیشرفت آن تلاش کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

جمعی از کاربران که خبر تکذیب و واکنش رضا رشید پور را شنیدند او را تحسین کردند و عنوان می‌کنند او الگویی برای جوانان ایرانی است که وطن خود را دوست بدارند و آن را ترک نکنند. گروهی از کاربران نیز به مهاجرت اخیر هنرمندان و مجریان ایرانی به خارج از کشور اشاره می‌کنند و ابراز تاسف می‌کنند. گروهی از کاربران نیز این حرکت رضا رشیدپور را روشی برای جنجال در فضای مجازی خواندند و عنوان کردند که این روش برای فراموش نشدن بازیگران و مجریان از ذهن مردمبسیار رایج است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала