واکنش و افشاگری مصلحی علیه احمدی نژاد

© Photo / Tasnim News Agency/mahmood hosseini / cropped photoواکنش و افشاگری مصلحی علیه احمدی نژاد
واکنش و افشاگری مصلحی علیه احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2021
اشتراک
وزیر اطلاعات دولت دوم محمود احمدی‌نژاد: احمدی نژاد توقع و انتظار این را داشت که بنده در مجموعه وزارت اطلاعات کوچکترین مسائل را با ایشان هماهنگ کنم، این اصلا در مقوله مدیریتی نمی گنجد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دانشجو، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دوم محمود احمدی‌نژاد گفت: احمدی نژاد توقع و انتظار این را داشت که بنده در مجموعه وزارت اطلاعات کوچکترین مسائل را با ایشان هماهنگ کنم، این اصلا در مقوله مدیریتی نمی گنجد.

وی افزود: وزارت اطلاعات وزارت اطلاعات نظام است نه فقط دولت. دشمن برای پروژه نفوذ خود، شخصیت‌های ما را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌دهد که از چه راهی می‌توان به آنها نفوذ کرد.

مصلحی با ذکر مثالی گفت: در قوه قضاییه ما حفاظت اطلاعات داریم. این حفاظت اطلاعات برای قوه قضاییه است و در قوه قضاییه است و گزارشاتش را فقط به رئیس قوه می دهد. اما وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی است. قابل تامل و قابل توجه این است که باید تقسیم بندی و رده بندی داشته باشد در گزارش دادن هایش. به همین دلیل هم وقتی که احمدی نژاد به من گفت بیا و وزیر شو، گفتم آقای احمدی نژاد وزارت اطلاعات جایگاهی است که آقا باید رویش نظر دهد. اگر آقا تایید کردند بنده را من می پذیرم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала