عبدالناصر همتی: حداقل دستمزد در ایران باید ۶.۵میلیون تومان باشد

© Sputnik / Pouya Mamaghani عبدالناصر همتی: حداقل دستمزد در ایران باید ۶.۵میلیون تومان باشد
عبدالناصر همتی: حداقل دستمزد در ایران باید ۶.۵میلیون تومان باشد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2021
اشتراک
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در سخنانی گفت که سال ۹۶ قدرت خرید حداقل دستمزد نزدیک به ۳۰۰ دلار بود که به دلار امروز، حداقل باید نزدیک ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالناصر همتی در ویژه برنامه تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه سبلان پخش شد، حاضر و اظهار داشت: الان شرایطی پیش آمده که نرخ ارز افزایش پیدا کرده و سفر به ایران و دیدن تاریخ، طبیعت و زیبایی‌های آن برای خیلی از خارجی‌ها جذاب است.

پاسخ جلیلی به کنایه همتی: شما نمی‌توانید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2021
پاسخ جلیلی به کنایه همتی: شما نمی‌توانید

قدرت خرید مردم در شهرها و روستاها به شدت کاهش پیدا کرده است که باید آن را افزایش دهیم؛ بخشی با اهدای کارت‌های اعتباری خرید که در کوتاه مدت بتواند کمکی برای مردم باشد و به تدریج اقساط را بازپرداخت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه تنها با یارانه نمی‌توان قدرت خرید مردم را بالا برد، یادآور شد: سال ۹۶ قدرت خرید حداقل دستمزد نزدیک به ۳۰۰ دلار بود که اگر با دلار امروز در نظر بگیریم، حداقل باید نزدیک ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باشد.

همه مردم استان‌ها مردم ایران هستند، باید بپذیریم هر استانی با وجود اختلاف‌های قومی و مذهبی همه مردم ایران هستند و در اعطای مسئولیت‌ها و هر اقدامی که می‌خواهیم در استان‌ها انجام دهیم، باید با خود نخبگان و مردم استان باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала