حاشیه‌های سفر انتخاباتی کاندیدای مشهدی به اهواز +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2021
اشتراک
سید ابراهیم رئیسی در سفر تبلیغاتی خود در استادیوم تختی اهواز با مردم این استان دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، برای سفر تبلیغاتی‌اش در استادیوم تختی اهواز با مردم این استان که از شهرهای مختلف استان حاضر شده بودند دیدار کرد که این سفرهای حاشیه‌هایی نیز به دنبال داشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تلویزیون اینترنتی | تیوا پلی (@tva_play)

رئیسی پس از ورود به اهواز به منطقه محروم منبع آب اهواز رفت و در آنجا با خانواده شهید محمد محمدی دیدار و گفت و گو کرد. وی ضمن آرزوی موفقیت برای این خانواده شهید، گفت: ما مدیون  شهدا هستیم و در هر جایگاهی که باشیم به خانواده شهدا خدمت می‌کنیم. وی سپس به استادیوم تختی رفت که در فضای چمن ورزشگاه برای استفاده حاضرین صندلی چیده شده بود.

هواداران وی نیز با وجود گرمای ۵۰ درجه از حدود ساعت ۱۸ در ورزشگاه حضور یافتند که گفته می‌شود در این شرایط نبود آب آشامیدنی در این هوا برای جمعیت حاضر، یکی از حواشی این مراسم بود که منجر شد حال عمومی تعدادی از افراد حاضر در ورزشگاه بد شود. از دیگر حواشی این مراسم تجمع زیاد مردم با وجود وضعیت نارنجی استان بوده است که با انتقادات فراوانی همراه شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от khabarfouri / خبرفوری (@khabarfouri)

کاربران بسیاری از به راه افتادن سفرهای انتخاباتی ابراز نگرانی می‌کنند و عنوان می‌کنند شرایط کرونایی با وجود این تجمعات بدتر خواهد شد. این کاربران به خستگی کادر درمان و نبود تخت‌های خالی برای بیماران کرونایی اشاره می‌کنند و با اطمینان عنوان می‌کنند موج پنجم، ششم و هفتم کردنا نیز در راه است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от khabarfouri / خبرفوری (@khabarfouri)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала