دستور روحانی برای برخورد با نامزدهای بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی +عکس

© AP Photo / Iranian Presidency Officeرئیس جمهور ایران از ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداقل تا 6 ماه دیگر سخن گفت
رئیس جمهور ایران از ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداقل تا 6 ماه دیگر سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران به دنبال تجمعات اخیر انتخابات ریاست جمهوری در ایران، دستور برخورد قاطع با نامزدهایی که تخلف می‌کنند را داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه دستورالعمل‌های داده شده به ستادهای انتخاباتی تجمع‌ها باید به هر نفر ۸ مترمربع اختصاص داده شود و در مکان برگزاری حداکثر تا ۳۰ درصد ظرفیت فضا استفاده شود و همه حاضران ماسک بزنند؛ تصاویری از برگزاری تجمع انتخاباتی ابراهیم رئیسی در استادیوم در اهواز بدون فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران بسیاری از آن انتقاد کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پایگاه خبری تحلیلی سبزواریان (@sabzevarian)

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نیز در این باره گفت: «کادر درمان انتظار ندارند کسانی که قرار است بالاترین پست اجرایی کشور را اشغال کنند، این چنین نسبت به آنان اجحاف کرده و بر مشکلاتشان بیافرینند». وی به وزیر کشور دستور داده با جدیت و قاطعیت هرچه تمام‌تر با نامزدهایی که چنین تخلف‌هایی کرده‌اند برخورد قاطع و جدی انجام دهد و نتیجه به مردم اطلاع رسانی شود.

کاربران بسیاری به موضوع واکنش نشان دادند و از این اتفاق انتقاد کردند. این کاربران عنوان می‌کنند در حالیکه خوزستان در وضعیت پرخطر قرار دارد و دو شهر از این استان در وضعیت قرمز قرار دارند چرا باید چنین تجمعی شکل بگیرد و وضعیت در این استان بدتر شود. آنها ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند در بیشتر ستادهای انتخاباتی وضعیت به همین شکل است و لازم است مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در خانه ماندن بیشتر مراقب باشند تا زنجیره کرونا بیش از این گسترده‌تر نشود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от shiraz_city (@shiraz_30ty)

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند آقای رئیسی بدون اینکه از مقام خود استعفا دهد همچنان رئیس قوه قضاییه است و همزمان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است و مشخص نیست دستگاه قضایی ایران چگونه با رعایت بی‌طرفی به تخلفات احتمالی او رسیدگی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала