مدل آمریکایی جذابترین زن رنگین پوست جهان +عکس

© REUTERS / Nicholas PfosiВыступление New Black City на площади Джорджа Флойда во время фестиваля People's Power Love Fest в Миннеаполисе, США
Выступление New Black City на площади Джорджа Флойда во время фестиваля People's Power Love Fest в Миннеаполисе, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2021
اشتراک
تیانا تیلور «جذاب‌ترین زن زنده» مجله ماکسیم شد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبر انتخاب جذابترین زن مجله ماکسیم در رسانه‌های خبری خارجی سر و صدای زیادی به پا کرده است. تیانا تیلور «جذاب‌ترین زن زنده» مجله ماکسیم نام گرفت. این اولین بار است که یک زن سیاه‌پوست به این عنوان دست یافته است.
این خواننده، مدل، رقصنده و کارآفرین، در رسانه‌های اجتماعی در واکنش به این خبر در صفحه شخصی خود نوشت: «کسی مرا نیشگون بگیرد!!! زنی به رنگ پوست من واقعا به عنوان «جذاب‌ترین زن زنده» از میان ۱۰۰ خانم جذاب‌ مجله ماکسیم انتخاب شده است.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Jimmy Neutch- Shumpert (@teyanataylor)

تیلور همچنین روزی را که برای عکس‌برداری مجله ماکسیم به آنجا رفته بود، یادآوری کرد و گفت: «خیلی خوب بود، چون باعث شد وجه دیگری از خود را ببینم.»
او در یادداشتی توان‌بخشانه نوشت: «به عنوان یک کارآفرین، همسر، مادر پرکار دو فرزند، و اشتغال به عنوان کارگردان و پشت لنز دوربین، معمولا پشت گرم‌کن و تی‌شرت‌های قدیمی و عینک آفتابی «اسپایک تی» خود مخفی می‌شوم و با همان مویی از خانه بیرون می‌روم که صبح با آن از خواب پا شده‌ام. پس همان طور که می‌بینید، وقت زیادی برای به خود رسیدن و احساس جذاب بودن ندارم. اما آن روز عکس‌برداری خیلی خوب بود، چون باعث شد وجه دیگری از خود را هم ببینم.»
او همچنین اظهار کرد: «خود را همانی که هستید بپذیرید و به همان دلیل دوست بدارید، چون تنها خالص‌ترین قلب‌ها به اوج خواهند رسید.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Independent Persian (@indypersian)

تیلور در مصاحبه با مجله ماکسیم، از شادی‌‌ای سخن گفت که وقتی به او پیشنهاد شد تصویرش روی جلد مجله نسخه ژوئیه-اوت ۲۰۲۱ قرار گیرد، حس کرده بود. او در سخنانش به مناسبت انتشار آن عکس روی جلد مجله، گفت: «من خیلی وقت بود ماکسیم را دنبال می‌کردم و همیشه خود را بر روی جلد آن مجله تصور میکردم و بالاخره کسی به سراغم آمد که پیشنهاد داد، برای گذاشتن عکسم روی جلد مجله حاضر شوم، واقعا برایم عجیب بود. با خودم گفتم یعنی چه؟ آیا واقعا تصویر مرا برای روی جلد مجله می‌خواهند؟ پس این‌طور!»
علاوه بر این تیلور در تازه‌ترین بازی خود در فیلم کمدی «آمدن به آمریکا» حضور داشته است که در آن نقش بوپوتو را ایفا می‌کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от کلینیک جراحی زیبایی آریا (@iran.zibai)

تعدادی از کاربران جذابیت این هنرمند آمریکایی را تایید کردند اما بسیاری دیگر نسبت به رنگ پوست او واکنش نشان دادند. برخی از کاربران، رنگ پوست او را شکلاتی و زیبا دانستند. تعداد زیادی هم تلاش او برای زندگی کردن و عشق ورزیدن به کسانی که دوستشان دارد با وجود مشکلاتی نظیر تبعیض نژادی ستودنی خواندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала