سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از زاویه‌ای دیگر +ویدئو

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2021
اشتراک
سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داخلی و خارجی این کشور به همراه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار ویدئوی سبلی خوردن رئیس جمهور فرانسه، این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های فرانسوی و خارجی داشته است و گروهی این لحظه را زوایای دیگری منتشر کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پایگاه خبری تحلیلی تبریز اول (@akhbar_avval)

رسانه‌های فرانسه اعلام کردند فردی که روز سه‌شنبه به صورت امانول مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه سیلی زده یک جوان ۲۸ ساله است. مکرون در پاسخ به سوالی درباره وجود خشم نسبت به سیاست‌های دولتش واکنش نشان داد و گفت: «نه، حماقت وجود دارد و زمانی که حماقت با خشونت همراه شود، غیرقابل پذیرش است و این چیز دیگری است و این دو حالت نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

همچنین سی ان ان درباره نخستین اظهارنظر درباره سیلی که روز سه‌شنبه خورده بود، نوشت: «زمانی برای ترسیدن ندارم، بیان نظرات قابل قبول است اما حماقت و خشونت جایی در دموکراسی ندارند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от نبض وطن | nabzevatan (@nabzevatan_ir)

تعدادی از کاربران از شخصی که رئیس جمهور فرانسه سیلی زده بود حمایت کردند و جرات او را ستودنی خواندند. گروهی از کاربران ایرانی نیز عنوان کردند کاش کسی بود که به دولتمردان ما را سیلی می‌زد تا بیدار شوند. تعداد دیگری از کاربران می‌گویند پس اگر مردم فرانسه در مقابل دولت ایران قرار می گرفتند، چه می‌کردند و جمعی عنوان می‌کنند باید به این شخصی که به صورت مکرون سیلی زد در ملاعام مجازات شود تا این رفتار عادی نشود و مردم این کار را تکرار نکنند چرا که گفتمان در دنیای فعلی حرف نخست را میزند.
 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала