واکنش کاربران نسبت به توضیحات جدید رئیس جمهور سابق ایران در مورد هاله نور +ویدئو

© Photo / IRNAمحمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق ایران
محمود احمدی‌نژاد  رئیس جمهور اسبق ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2021
اشتراک
محمود احمدی‌نژاد در روزهای اخیر در پاسخ به یک پرسش در پلتفورم کلاب‌هاوس درباره هاله نور توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران، توضیحات جدیدی را برای نخستین بار در مورد جریان هاله نور اظهار کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от « با ولایت تا شهادت » (@d_kargar41)

احمدی‌نژاد گفت که «من بعد از سفر نیویورک برای دیدن آقایان به قم رفتم. در ملاقات با حضرت آیت الله جوادی آملی، اول ایشان به من گفتند:« که خیال نکنی خودت حرفی زدی، همین طوری رفتی، دور تو را داشته و از تو مراقبت و محاظت می کردند. پیشتیبانی‌ات می کردند».ایشان این حرف را زدند و من در تایید صحبت ایشان، گفتم که یک نفر از افرادی که در سالن حضور داشت این حرف را زد. بعد دستگاه اطلاعاتی یا هر کس دیگری که بود، این [صحبت ها را] تقطیع کردند و یک چیزی از آن در آوردند. این حرف که به من نمی چسبد.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от M-morteza (@m.baniassad)

بسیاری از کاربران معتقدند که محمود احمدی‌نژاد هنوز اشتباهات گذشته خود را نمی‌خواهد بپذیرد بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که در آینده نیز رئیس جمهور خوبی شود. گروهی از کاربران نیز این توضیحات را از روی توجیه پذیرفتند و معتقدند که فقط برای توجیه و قانع کردن افکار عمومی این توضیح ارائه شده است.
در مقابل گروهی از کاربران که از هواداران رئیس جمهور سابق ایران هستند، عنوان کردند که توضیح او کامل بوده و او پاک‌دست‌ترین رئیس جمهور ایران بوده است که بسیار به فکر فقرا می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала