تبریک داماد حاکم دوبی به ایران بابت پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل بحرین+ویدیو

© Sputnik / Alexander Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر تبریک داماد حاکم دوبی به ایران بابت پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل بحرین
تبریک داماد حاکم دوبی به ایران بابت پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل بحرین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2021
اشتراک
شاهزاده شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه، پسر پادشاه بحرین پس از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین به ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، شاهزاده بحرین و داماد شیخ محمد (حاکم دبی) به ملت ایران و تیم ملی فوتبال ایران، به خاطر برد مقابل تیم ملی بحرین، تبریک گفت.

او در این پیام اشاره ای به تلاش کشورش برای سلب میزبانی تیم ملی ایران از طریق نفوذ شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا نکرد.

شيخ ناصر بن حمد آل خلیفه، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس شورای عالی ورزش بحرین، برد تیم ملی ایران را در این فيلم کوتاه تبریک گفت. وی از تلاش بازیکنان تیم ملی کشورش نیز تشکر کرد. 

شاهزاده شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه، پسر پادشاه بحرین که سعی کرد نشان دهد از شکست سنگین دیشب چندان ناراحت نیست، مدعی شد: تیم ملی بحرین به تیم ملی ایران باخت اما انسجام ملی بیشتری پیدا کرد. در دنیای فوتبال، برنده و بازنده وجود دارد. درست است که ما یک مسابقه را از دست دادیم، اما وحدت ملی که در دوره ای که گذشت دیدیم، تأیید می کند که همه ما برنده هستیم

شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه از تلاش های کادر فنی و اداری و بازیکنان بحرین و همه کسانی که از تیم ملی بحرین حمایت کردند، تقدیر کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ایرانیان امارات | Iranian UAE (@iranianuae.official)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала