سوژه شدن تغییر چهره یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مسدود شدن صفحه اینستاگرامی یک مقام دیگر جمهوری اسلامی +عکس
مسدود شدن صفحه اینستاگرامی یک مقام دیگر جمهوری اسلامی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2021
اشتراک
تصویر چهره محسن رضایی پس از مناظره سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پخش اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون ایران، تغییرات چهره محسن رضایی یکی از نامزدها نسبت به چهار سال گذشته به حاشیه‌های داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. دو تصویر از محسن رضایی منتشر شده است که در یکی از تصاویر شکل پیشانی و ابروهای آقای رضایی تغییر کرده است که کاربران معتقدند وی برای جوان‌تر و شاداب نشان دادن چهره‌اش جراحی زیبایی و بوتاکس انجام داده است.

دکتر پژمان صفایی، درماتولوژیست زیبایی در لندن درباره این تغییرات گفته است: "براساس آنچه در تصویرها دیده می‌شود چروک‌های پیشانی، خط اخم و خطوط عرضی پیشانی آقای رضایی کاهش محسوسی پیدا کرده و دم ابرو کمی بالا رفته است."

وی همچنین عنوان کرد انتخاب ظاهر، یک انتخاب شخصی و مسئله‌ای خصوصی است و به عنوان پزشک تنها نظر کارشناسی خود را درباره چهره آقای رضایی ارائه می‌کند. به نظر دکتر صفایی، محسن رضایی برای کاهش عمق چروک‌های پیشانی خود از داروی بوتولینیوم توکسین A؛ که به عنوان بوتاکس مشهور است استفاده کرده است: "استفاده از این روش در حالت عادی اگر خوب انجام شود، نباید محسوس باشد اما چون خطوط بسیار عمیق هستند گاهی تلاش می‌شود همه خطوط از بین بروند که استفاده زیاد از دارو باعث می‌شود تاج ابرو به سمت پایین حرکت کند و دم ابرو اندکی بالا برود، چهره و چشم‌ها حالت خواب آلودگی می‌گیرد به جای خط اخم، خط عرضی روی پل بینی ایجاد میشود، بدون اینکه در پیشانی چنین حالتی اتفاق بیفتد."

کاربران بسیاری نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. برخی عنوان می‌کنند فیلر گونه بسیار خوب انجام شده اما پیشانی چندان زیبا نشد. برخی از این کاربران با تمسخر عنوان می‌کنند اگر او بینی‌اش را جراحی می‌کرد بهتر بود. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند رسیدگی به ظاهر خوب است اما یک نامزد انتخابات باید رضایت مردم را جلب کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала