آغاز مناقصه زیردریایی ۶ میلیارد دلاری در هند

CC BY-SA 3.0 / Mak Hon Keong / آغاز مناقصه زیردریایی ۶ میلیارد دلاری در هند
آغاز مناقصه زیردریایی ۶ میلیارد دلاری در هند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2021
اشتراک
هند مناقصه برای ساخت زیر دریایی غیرهسته‌ ای به ارزش بیش از ۶ میلیارد دلار را آغاز می کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیفنس نیوز، دولت هند آغاز برنامه ساخت شش زیردریایی غیر هسته ای نسل جدید را تحت پروژه 75-I تصویب کرد.

آماده‌ باش نیروهای امنیتی هند برای حملات تروریستی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
آماده‌ باش نیروهای امنیتی هند برای حملات تروریستی

هزینه این پروژه  بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون دالر خواهد بود. این زیردریایی ها باید به نیروگاه مستقل از هوا مجهز شوند.

بر اساس گزارش، این پروژه ارسال درخواست های پیشنهادی، برای طراحی و ساخت زیردریایی ها با مشارکت شرکت های خارجی و هندی فراهم می کند.

لیست کوتاه شامل دو شرکت هندی-دولتی مازاگون داکیارد لیمیتد شرکت خصوصی لارسن و توبرو لیمتد و همچنین پنج تأمین کننده خارجی شامل: دفتر طراحی روبین  روسیه، شرکت ناوانتیا اسپانیا، سیستم های دریایی تهایسن کروپ آلمان، شرکت ناوال گروپ فرانسه و دوو شیپ بیلدینگ و مارین اینجینیرینگ کره جنوبی می باشد.

ظرف یک ماه، هند یک مناقصه رسمی برای شرکت های داخلی اعلام خواهد کرد، پس از آن آنها باید از بین توسعه دهندگان خارجی شریک خود را انتخاب کنند.

با این حال، تصمیم نهایی به میزان آمادگی توسعه دهندگان خارجی برای انتقال فناوری به هند، برآورده سازی نیازمندی های استفاده از نیروی کار محلی، میزان مشارکت شرکا و تأمین کنندگان هندی و برنامه آموزشی پرسنل محلی، بستگی دارد.

همکاری می تواند در قالب سرمایه گذاری های مشترک شرکت های خصوصی و یا هم شرکت های سهامی یا براساس حق الزحمه تأمین کنندگان و شرکای هندی سازمان یابد.

پیش بینی می شود که روند انتخاب پروژه امیدوار کننده حداقل دو سال به طول انجامد. این زیردریایی، همانطور که روزنامه به نقل از منابع در نیروی دریایی هند اشاره می کند، زودتر از سال ۲۰۳۰ به آب انداخته خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала