عراقچی: درباره چگونگی بازگشت طرفین به برجام اختلاف نظر وجود دارد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عراقچی: درباره چگونگی بازگشت طرفین به برجام اختلاف نظر وجود دارد
عراقچی: درباره چگونگی بازگشت طرفین به برجام اختلاف نظر وجود دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2021
اشتراک
مذاکره کننده ارشد ایران در گفتگوهای وین از وجود اختلافات حل نشده درباره بازگشت طرفین به برجام خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران و مذاکره کننده ارشد در مذاکرات بازگشت به برجام گفت که برخی مسائل کلیدی در این گفتگوها همچنان مورد اختلاف است و طرفین در خصوص چگونگی بازگشت به برجام هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند.

وی روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه برخی اختلافات پیرامون چگونگی بازگشت به برجام همچنان در مذاکرات وین حل نشده است، تأکید کرد که از هم‌اکنون نمی‌توان پیش‌بینی کرد که دور آینده گفتگوهای وین، دور پایانی باشد.

عراقچی با اشاره به نشست خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: " امروز چهارشنبه، 19 خرداد ماه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، توضیحات مفصلی از آخرین وضعیت مذاکرات وین ارایه دادم، نمایندگان محترم نیز سؤالات و دغدغه‌هایی داشتند که پاسخ‌ها و توضیحات لازم را خدمتشان ارایه کردم."

وی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو می‌کرد، افزود: " هر بار بعد از پایان مذاکرات خدمت نمایندگان می‌رسم و این ناشی از تعامل بسیار خوب با نمایندگان است. در این جلسات نکاتی مطرح می‌شود که برای ما روشنگر است و به پیشرفت مذاکرات کمک می‌کند."

عراقچی همچنین گفت: " اختلاف نظرها درباره مسائل، جدید نیست؛ در واقع اختلاف نظر در خصوص موضوع‌هایی اصلی در ارتباط با نحوه بازگشت طرفین به توافق است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала