قیمت کالاها به‌ویژه اقلام ضروری مردم، نباید افزایش یابد

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحانی: قیمت کالاها به‌ویژه اقلام ضروری مردم، نباید افزایش یابد
روحانی: قیمت کالاها به‌ویژه اقلام ضروری مردم، نباید افزایش یابد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
روحانی: وزارت صمت موظف است با جدیت نسبت به کنترل قیمت‌ها و ممانعت از افزایش قیمت آنها اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، رییس جمهوری ایران اظهار داشت که افزایش قیمت کالاها به‌ویژه اقلام ضروری مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و وزارت صمت موظف است با جدیت نسبت به کنترل قیمت‌ها و ممانعت از افزایش قیمت آنها اقدام کند.

افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2021
افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی ایرانی

حسن روحانی روز 8 ژوئن (سه شنبه) بر مصوبه دولت بر کنترل و جدیت در عدم افزایش قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: «دولت صریحا تاکید و اعلام کرده است افزایش قیمت کالاها به‌ویژه اقلام ضروری مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است با جدیت و با هماهنگی دستگاه های ذیربط ، (اصناف و تولید گنندگان ) نسبت به کنترل قیمت‌ها و ممانعت از افزایش آنها اقدام کند و مانع از فشار مضاعف به زندگی و معیشت مردم در شرایط کنونی اقتصادی شود».

رییس جمهوری درباره فعالیت‌ها در حوزه ارز دیجیتال و رمز ارزها با تاکید بر ضرورت حفظ و حمایت از منافع ملی در این حوزه، گفت: «امروزه برنامه هوشمندسازی اقتصاد یک الزام محیطی است و باید نسبت به الزامات حقوقی و فنی این موضوع با دقت و حساسیت عمل کرد و برای تدوین راهبرد پویا در این حوزه و نقش آن در اقتصاد کلان کشور اقدامات لازم انجام شود.

باید برای قانونمند شدن فعالیت رمز ارزها و صیانت از سرمایه مردم در این حوزه هرچه زودتر چاره اندیشید و قوانین و دستورالعمل های لازم را وضع و ابلاغ کرد. دستگاه های مسئول در حوزه بازار سرمایه با همکاری رسانه‌ها و فضای مجازی در زمینه اطلاع‌رسانی، آموزش و آگاهی بخشی مردم نسبت به این پدیده و دستورالعمل‌ها و قوانین آن فعالیت موثر داشته باشند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала