بازتاب شکست بحرین در رسانه‌ های عربی

CC BY 4.0 / IRNA / بازتاب شکست بحرین در رسانه‌ های عربی
بازتاب شکست بحرین در رسانه‌ های عربی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
پس از شکست دیروز تیم ملی بحرین در مقابل ایران، رسانه های عربی واکنش های گسترده ای نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، پیروزی روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بازتاب گسترده‌ ای در رسانه‌ های عربی داشت.

ایران با 3 گل بحرین را برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
ایران با 3 گل بحرین را برد

شبکه روسیاالیوم در این مورد نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با شکست بحرین رؤیاهای این تیم را بر باد داد و به مکان دوم جدول گروهش رسید. با این نتیجه دیگر بحرین از گردانه رقابت برای حضور بین دو تیم بالای جدول خارج شد و حالا دو تیم ایران و عراق برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعدی رقابت می‌ کنند.

پایگاه دارالهلال مصر درباره مسابقه ایران - بحرین آورده است: ایرانی‌ ها با سه گل بحرین را شکست دادند تا با یک سنگ دو گنجشک را هدف بگیرند. آنها اعتبار از دست رفته پس از نتایج دور رفت را دوباره به دست آوردند و همچنین با شکست بحرین و تفاضل گل بهتر به مکان دوم جدول گروه‌ شان رسیدند. ایران به خوبی از اشتباهات خط دفاعی بحرین استفاده کرد.

در پایگاه خبری بغداد الیوم عراق نیز راجع به بازی ایران - بحرین خاطر نشان شده است: بحرین در نیمه دوم مسابقه مقابل ایران عملکرد ضعیفی داشت و روزنه‌ های دفاعی این تیم مقابل مهاجمان حریف آشکار شد. در این دقایق هماهنگی و انسجام لازم در دفاع بحرین دیده نمی‌ شد و این تیم توان موقعیت‌ سازی روی دروازه ایران را نداشت.

مهدی طارمی در دقیقه ۸۰ آخرین امیدهای بحرین برای بازگشت به جریان بازی را از بین برد و کار شاگردان سوزا تمام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала