نگهبان یک بیمارستان خود را به جای جراح جا زد و بیمار را جراحی کرد

CC0 / Pixabay / نگهبان بیمارستانی که خود را به جای جراح جا زد و بیمار را جراحی کرد
نگهبان بیمارستانی که خود را به جای جراح جا زد و بیمار را جراحی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
یک نگهبان بیمارستان در پاکستان وانمود کرد که پزشک جراح است و یک بیمار زن 80 ساله را جراحی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، در اواخر مه 2021، محمد وحید بات، نگهبان بیمارستان، وانمود کرد که پزشک است و با خانواده بیمار شمیمه بیگم تماس گرفت. او پیشنهاد داد که بیمار آنها باید جراحی کمر انجام دهد و از آنها بابت این کار پول خواست.

خانواده بیمار به دکتر قلابی اعتماد کرده و موافقت کردند تا به وی پول پرداخت کنند و او نیز در تاریخ 26 مه 2021 با همکاری یک تکنسین بیمارستان، بیگم را جراحی کرد.

تشکر و قدرانی معاون دونالد ترامپ از جراح ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
تشکر و قدردانی معاون دونالد ترامپ از جراح ایرانی

پس از عمل نیز دو بار برای پانسمان زخم به خانه بیمار آمد و بابت این بازدیدها هم مقادیر دیگری پول از خانواده بیمار دریافت کرد. اما با وجود ویزیت های او پس از مدتی خونریزی و درد بیگم شدیدتر شد. اقوام بیگم او را به بیمارستان منتقل کردند، اما زن نجات پیدا نکرد.

پس از مرگ بیمار، معلوم شد که کسی که عمل را انجام داده جراح نبوده و در اصل نگهبان بیمارستان بوده است. علاوه بر این، این اولین بار نیست که بات وانمود می کند که پزشک است. به گفته کارکنان بیمارستان، این مرد دو سال پیش به دلیل تلاش برای اخاذی از بیماران از بیمارستان اخراج شده بود.

یکی از کارمندان بیمارستان که نمی خواست نام خود را اعلام کند، در مورد حادثه در بیمارستان گفت: "ما نمی توانیم دائماً كاری كه هر پزشك انجام می دهد را كنترل كنیم. ما یک بیمارستان بزرگ داریم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала