سردارآزمون: قول داده بودم اشک بحرینی‌ها را در بیاورم

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر سردارآزمون: قول داده بودم اشک بحرینی‌ها را در بیاورم
سردارآزمون: قول داده بودم اشک بحرینی‌ها را در بیاورم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
مهاجم تیم‌ملی ایران می‌گوید بعد از اتفاقات بازی رفت با بحرین و اهانت هواداران و بازیکنان این تیم به سرود ملی ایران، قول داده بود انتقام این اتفاق را از بحرینی‌ها بگیرد و اشک‌شان را در بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار آزمون، زننده دو گل تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار کرد: این برد از آن مردم عزیز کشورم است. می‌دانستم بازی برای مردم چقدر مهم است. قول داده بودم که تمام توانم را برای این بازی بگذارم. من کسی که به کشورم توهین کرده را فراموش نمی‌کنم. بعد از آن بازی‌، روزشماری می‌کردم که این مسابقه شروع شود. دقیقا همین زمین بود که به ما توهین کردند. به خودم قول دادم که یک کاری کنم اشک‌شان را در بیاورم. این اتفاق هم افتاد.

او درباره اهانت طرفداران بحرینی به سرود ملی ایران و خندیدن بازیکنان این تیم به بازیکنان تیم‌ملی در بازی رفت، گفت: من هم امروز به آن‌ها خندیدم. مقابل‌شان قرار داشتم و می‌خندیدم. بازیکن حریف گفت چرا می‌خندی، گفتم دوست دارم.

مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد: واقعا به این تیم ملی افتخار می‌کنم. الان همه چیز روی نظم است. این تیم ملی واقعا بااستعداد است. 

آزمون درباره پاس‌های بی‌نقص طارمی به او در این دیدار، به شوخی گفت: من به مهدی طارمی این پاس ها را یاد دادم. او یکی از باستعدادترین بازیکنان آسیا است. خدا را شکر می‌کنم که از بازی همدیگر شناخت داریم. به او هم تبریک می‌گویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала