ایران با 3 گل بحرین را برد

© Depositphotos.com / PhanuwatNandeeایران با 3 گل بحرین را برد
ایران با 3 گل بحرین را برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
اشتراک
تیم ملی ایران با برتری قاطع مقابل بحرین امید صعودش از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی را افزایش داد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران و بحرین با برتری 3 گله شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید. با این نتیجه تیم‌ملی با یک بازی کمتر نسبت به بحرین به رده دوم گروه C مقدماتی انتخابی جام جهانی رسید.

تیم‌ملی فوتبال ایران از ساعت 21 امشب (دوشنبه) در چارچوب بازی‌های گروه C مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف بحرین رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید تا ایران بالاخره در خاک بحرین این تیم را شکست دهد و طلسم منامه شکسته شود.

تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا را با دو پیروزی و دو باخت به پایان رساند، چهار روز قبل در نخستین مسابقه دور برگشت موفق به کسب برتری 3 بر یک مقابل هنگ‌کنگ شد تا امیدهایش برای راهیابی از گروه C را زنده نگه دارد، اما ملی‌پوشان ایران اکنون که در بحرین از تیم ملی این میزبانی می‌کند، به دنبال گرفتن انتقام شکست اخیرشان برابر این تیم و رسیدن به سه امتیاز هستند تا نزدیک‌تر از همیشه به صعود شوند.

ایران - بحرین؛ بازی مرگ و زندگی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
ایران - بحرین؛ بازی مرگ و زندگی فوتبال ایران

ایران تاکنون 6 بار در خاک بحرین به مصاف این تیم رفته بود که حاصل آن 4 باخت و 2 تساوی بود و برد امشب (دوشنبه) شاگردان اسکوچیچ نخستین برد تیم‌ملی در بحرین بود.

در این دیدار سردار آزمون در دقایق 54 و 61 و طارمی در دقیقه 79 برای تیم‌ملی گل‌زنی کردند. شاگردان اسکوچیچ با این برد باارزش 12 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به بحرین در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. عراق هم با تعداد بازی برابر نسبت به ایران و با 14 امتیاز صدرنشین گروه C است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی (سامان قدوس، دقیقه 46)، مهدی طارمی، وحید امیری (سعید عزت‌اللهی، دقیقه 68)، محمد حسین کنعانی‌زادگان (مرتضی پورعلی گنجی، دقیقه 83)، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده (مهدی قایدی، دقیقه 83) و سردار آزمون (مهدی ترابی، دقیقه 73) به مصاف بحرین فرستاد.

بحرین هم با ترکیب سید محمد جعفر، سید رضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ (عبداللطیف، دقیقه 69)، کمیل الاسود، مهدی حمیدان (علی مدن، دقیقه 62)، محمد مرهون و محمد الرمیحی در این دیدار حاضر شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала