اسرائیلی ها جانشین سیدحسن نصرالله را انتخاب کردند

© REUTERS / ALI HASHISHOاسرائیلی ها جانشین سیدحسن نصرالله را انتخاب کردند
اسرائیلی ها جانشین سیدحسن نصرالله را انتخاب کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2021
اشتراک
اخیراً پایگاه خبری "واللا" اسرائیل، مدعی شده که شایعه‌ ها و اخبار در مورد افت سطح سلامتی سید حسن نصرالله در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده و مورد توجه اسرائیلی‌ ها قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌ های اسرائیلی طی روزهای گذشته اخباری ادعایی را از کاهش سطح سلامتی سید حسن نصرالله منتشر کرده و اهمیت حزب‌ الله طی رهبری وی و نیز پیامدهای احتمالی فوت دبیرکل حزب‌ الله را مورد بررسی قرار داده‌ اند.

حزب‌الله: موشک‌های فلسطینی آرزوی حاج‌قاسم سلیمانی را در خود دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
حزب‌الله: موشک‌های فلسطینی آرزوی حاج‌قاسم سلیمانی را در خود دارد

از زمانی که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌ الله لبنان، به مناسبت بیست و یکمین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان بر ارتش اسرائیل و اجبار آن برای خروج از جنوب لبنان در بیست و پنجم مه ۲۰۰۰ سخنرانی کرد، رسانه‌ های اسرائیلی مدام سوال‌ هایی را در مورد وضعیت سلامتی دبیرکل حزب‌ الله لبنان مطرح ساخته‌ اند.

در تازه‌ ترین مورد پایگاه عبری واللا مدعی شده که شایعه‌ ها و اخبار در مورد افت سطح سلامتی سید حسن نصرالله در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده و مورد توجه اسرائیلی‌ ها قرار گرفته است، چرا که اسرائیلی‌ ها شوق شنیدن هر خبری را در مورد حسن نصرالله دارند.

این پایگاه مدعی شده فردی که جانشین دبیرکل حزب‌ الله در این منصب می‌ شود، کسی جز پسر دائی وی "هاشم صفی‌الدین" نیست.

این در حالی است که رسانه‌ های عبری زبان هم در گزارش‌ های دیگری اذعان کرده‌ اند سید حسن نصرالله قرار است روز سه‌ شنبه سخنرانی جدیدی ایراد کند و بدین ترتیب، بر شایعات اسرائیلی ها در این باره پایان دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала