پوتین: درگیری اسرائیل و فلسطین باید از منظر تاریخی حل شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: درگیری اسرائیل و فلسطین باید از منظر تاریخی حل شود.
پوتین: درگیری اسرائیل و فلسطین باید از منظر تاریخی حل شود. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2021
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد، بدون حل درگیری میان اسرائیلی‌ها و فلسطینیان صلح دائمی محقق نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان مجمع اقتصادی بین‌المللی سنت پترزبورگ که به صورت مجازی با مشارکت مدیران رسانه های بین المللی برگزار شد، اظهار داشت: دستیابی به صلح پایدار و دائمی در منطقه بدون حل مسأله میان اسرائیل و فلسطین امکان پذیر نیست.

پوتین مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد را نام برد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
پوتین مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد را نام برد

رئیس جمهور روسیه اشاره کرد که منازعه فلسطین و اسرائیل باید از منظر تاریخی حل شود، مهم است که به آینده نگاه کنیم و از فرصتهای لحظه ای پیروی نکنیم.

وی درباره چشم اندازهای حل و فصل بحران اسرائیل- فلسطین گفت: نگاه به آینده بسیار مهم است، مهم است که از ملاحظات فرصت طلبانه سیاسی لحظه ای پیروی نکرد، بلکه به ایجاد شرایطی برای یک حل و فصل پایدار، در چشم انداز تاریخی طولانی نگاه کرد.

پوتین افزود: بسیار امیدواریم که موضوعاتی که ماهیت اساسی دارند، یعنی ایجاد دو کشور از جمله یک کشور فلسطین، بر اساس منافع مشترک مردم ساکن در این منطقه و با در نظر گرفتن چشم انداز حل شود.

رئیس جمهور روسیه در ادامه خاطر نشان کرد که ما از عادی سازی روابط در منطقه بین کشورهای مختلف، از جمله بین کشورهای عربی و اسرائیل استقبال می کنیم. برقراری روابط بین کشورها، همیشه به نفع کشورها و ملت‌ها  خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала