رئیسی چه تعداد فالوور دارد؟

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2021
اشتراک
رئیسی مدعی شد که بسیاری از مسائل از طریق فالوورها به او می رسد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای «خبر آنلاین»، ابراهیم رئیسی در بخش آخر از اولین مناظرات انتخاباتی در جمع بندی اظهاراتش گفت که رئیس جمهور رئیس همه جمهور است، یعنی همه مردم. تمام جناح ها تمام گروه ها و تمام دغدغه مندان به مردم و انقلاب. با هر گویشی در هر اقلیمی باید رئیس جمهور باشد.

بخش خصوصی ایران نگران افزایش فیلترینگ در دولت بعدی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
بخش خصوصی ایران نگران افزایش فیلترینگ در دولت بعدی است

وی در ادامه افزود:« نگاه باید نگاه خدمت گذاری به همه باشد. با نگاهی عمیق به دنبال حل مسائل کشور باشد باید برنامه داشته باشد. در قوه قضاییه روزی که رفتم با یک برنامه رفتم و این سند تحول را دراختیار همه اندیشمندان و قضات قرار دادم و مردم هم احساس کردند که اتفاقی در قوه قضاییه افتاده است. حتی جناح ها هم معتقد بودند اتفافی رخ داد است.

من برنامه های خوبی برای بخش های مختلف کشور دارم. ما می گویم مادر فضای مجازی عقب هستیم و کار بایسته نشده زیرساخت ها مشکل دارد. من از جوانان و بچه ها می پرسم شما در حال بازی و گیم هستید چقدر وسط بازی حالتون گرفته می شود. معلوم است که زیرساخت ها مشکل دارد. در تولید محتوا مشکل داریم حق خانم ها ضایع می شود.

در ارتباط با مساله فضای مجازی باید بسیار کار شود. خود من در فضای مجازی هستم و ۲ میلیون فالوور دارم خیلی از مسائل از این طریق به من می رسد. اقایان خلط مساله می کنند. چرا نتوانیم دولت طراز انقلاب اسلامی ایجاد کنیم حتما ما توانمندیم ما اصحاب می توانیم هستیم نمی شود و نمی شد نداریم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала