دستور نتانیاهو به رئیس موساد: از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کن

© Sputnikدستور نتانیاهو به رئیس موساد: از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کن
دستور نتانیاهو به رئیس موساد: از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2021
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل به رئیس جدید سازمان اطلاعات و عملیات ویژه این کشور دستور داد تا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه به دیوید بارنیا، رئیس جدید سازمان اطلاعات و عملیات ویژه این کشور (موساد)، مأموریت داد که هر کاری انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که ایران "تحت هیچ شرایطی" سلاح هسته‌ای تولید نمی‌کند.

نخست وزیر اسرائیل در این دستور اعلام داشت: "اگر ما مجبور به انتخاب باشیم، امیدوارم این اتفاق نیفتد، بین اصطکاک با دوست بزرگمان ایالات متحده و از بین بردن تهدید وجودی[از ایران]، از بین بردن تهدید وجودی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. شما باید هر کاری را انجام دهید تا ایران تحت هیچ شرایطی سلاح هسته‌ای دریافت نکند."

نتانیاهو افرود: "بزرگترین تهدید برای ما تهدید موجودیت ما توسط ایران، تلاش های آن برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است. مهم نیست آیا کشور کوچک ما با سلاح هسته‌ای تهدید می شود، یا ده ها هزار حمله موشکی یا ده ها هزار حمله موشک پشتیبانی شده توسط سلاح‌های هسته‌ای تهدید می شویم. این تهدیدی برای ادامه هدف صهیونیسم است و ما باید دائما علیه آن مقابله کنیم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала