نتانیاهو: در صورت خراب شدن روابط با آمریکا، اسرائیل به مخالفت با ایران می پردازد

© AP Photo / Sebastian Scheinerنتانیاهو: در صورت خراب شدن روابط با آمریکا، اسرائیل به مخالفت با ایران می پردازد
نتانیاهو: در صورت خراب شدن روابط با آمریکا، اسرائیل به مخالفت با ایران می پردازد   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
اشتراک
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت بیت المقدس به مخالفت با ایران ادامه خواهد داد، حتی اگر این امر منجر به وخامت روابط با ایالات متحده آمریکا شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه تامیز اسرائیل، نتانیاهو در مصاحبه ای گفت: "من امیدوارم که این اتفاق نیفتد، اما اگر ما مجبور شویم بین روابط با دوست خوب خود ایالات متحده آمریکا و رویارویی با ایران یکی را انتخاب کنیم، در این صورت تصمیم خواهیم گرفت که از تهدید ایران خلاص شویم" .

دستور اکید نتانیاهو به رئیس جدید موساد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2021
دستور اکید نتانیاهو به رئیس جدید موساد

وی خاطرنشان کرد که مقامات این کشور از هر طریق ممکن از تهدید هسته ای از سوی ایران جلوگیری خواهند کرد، حتی اگر هدف مستقیم آن اسرائیل نباشد. نخست وزیر اسرائیل افزود: "تلاش ایران برای مسلح شدن به سلاح های هسته ای تهدیدی واقعی است." به نوبه خود، رئیس جدید سرویس ویژه اسرائیلی "موساد" دیوید بارنه اظهار کرد که ایران در حال کار بر روی "تحقق یک رویا - بدست آوردن بمب اتمی" است، حتی با وجود مذاکرات برای احیای توافق هسته ای این امر امکان پذیر است.

وی گفت: "ما با چالش های بزرگی برای امنیت خود روبرو هستیم، كه در راس آن ایران است. این باید با صدای بلند و واضح گفته شود: ایران، حتی در این لحظه، برای تحقق رویای هسته ای خود تلاش می كند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала