تشدید تحریم های غرب علیه روسیه همچون اعلان جنگ است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر تشدید تحریم های غرب علیه روسیه همچون اعلان جنگ است
تشدید تحریم های غرب علیه روسیه همچون اعلان جنگ است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
اشتراک
سرگئی چمزوف، رئیس شرکت دولتی "روس تک" معتقد است که روسیه باید آماده تحریم های شدید غرب باشد که اساساً به معنای اعلان جنگ است.

به گزارش اسپوتنیک، چمزوف گفت: "تحریم های فعلی را نمی توان نرم نامید. همه چیز ممکن برای پیچیده کردن زندگی انجام شده است. در واقع تحریم های بسیار سخت یک جنگ است و ما البته باید برای این امر آماده باشیم. اما فکر می کنم آمریکایی ها و اروپایی ها برای این جنگ آماده نباشند . در وهله اول اروپایی ها."

آمریکا به کشورهای خاورمیانه در خصوص همکاری با روسیه هشدار داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
آمریکا به کشورهای خاورمیانه در خصوص همکاری با روسیه هشدار داد

به گفته وی ، روسیه و اروپا منافع متقابل زیادی دارند اما حجم تجارت (روسیه) با ایالات متحده آمریکا کم است و  بنابراین "هیچگونه  وابستگی وجود ندارد". چموزوف افزود از سوی دیگر تحریم ها، اروپا از امکان فروش محصولات خود در روسیه محروم خواهد کرد.

وی تأكید كرد: "البته، اروپایی ها از این موضوع خیلی خوشحال نیستند. ما از جانب ما همه تلاش ها را برای جلوگیری از تخریب این روابط  توأم  با مشاركت انجام می دهیم."

روس تک Rostec)) یک شرکت دولتی روسی است که برای کمک به طراحی، تولید و صادرات محصولات صنعتی غیر نظامی و نظامی دارای تکنولوژی پیشرفته تأسیس شده است. روس تک متشکل از بیش از 800 سازمان است.

هم شرکت دولتی "روس تک" و هم شرکت های وابسته به آن در زمان های مختلف مورد تحریم های آمریکا و اقدامات محدود کننده کشورهای غربی قرار گرفته اند. گنجاندن"روس تک"  در لیست تحریم های وزارت بازرگانی ایالات متحده در دسامبر سال 2020 دور دیگری از اقدامات غیر دوستانه علیه این شرکت ارزیابی شده است. در عین حال مقامات "روس تک" خاطر نشان كرده اند كه به تحریم های غرب عادت کرده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала