عراقچی: همه معتقدند که اختلافات به نقطه ای رسیده که قابل حل شدن است

© Photoعراقچی: همه معتقدند که اختلافات به نقطه ای رسیده که قابل حل شدن است
عراقچی: همه معتقدند که اختلافات به نقطه ای رسیده که قابل حل شدن است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
اشتراک
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران: امروز یک جلسه جمع بندی کمیسیون مشترک خواهیم داشت و بعد از آن هیأت‌ها به پایتخت‌های خودشان مراجعه خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین امروز (چهارشنبه) و پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در گفت‌وگویی عنوان کرد: امروز در موقعیتی هستیم که باید یک جمع بندی جدیدی از مذاکراتی که تا الان انجام شده داشته باشیم.

وی افزود: همه هیأت‌ها به این نتیجه رسیدند که باید مراجعه مجددی به پایتخت‌ها برای مشورت‌های بیشتر و تصمیم گیری‌های بیشتر در خصوص مسائل مورد اختلاف صورت بگیرد. امروز یک جلسه جمع بندی کمیسیون مشترک خواهیم داشت و بعد از آن هیأت‌ها به پایتخت‌های خودشان مراجعه خواهند کرد.

معاون وزیر خارجه ایران ادامه داد: احتمالا در جلسه کمیسیون مشترک درباره تاریخ برگشت هم تصمیم گیری خواهد شد. همه هیأت‌ها مصمم هستند و جدیت کاملا وجود دارد. اختلافات به نقطه‌ای رسیده که همه معتقد هستند که این طور نیست که حل نشدنی باشد، ولی به هر حال جزییات هم مهم است و مواضع قطعی ما مهم است که باید رعایت شود. ان‌شاءالله در جلسه جمع بندی خواهد شد که چه زمانی شروع خواهیم کرد. بعید می‌دانم خیلی فاصله بیفتد و احتمالا مثل ادوار گذشته بعد از یک دوره مشورتی در تهران ان‌شاءالله به وین باز خواهیم گشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала