سرو عجیب غذا با اعضای حیوان در یکی از رستوران‌های ایران +عکس

© REUTERS / Sarah MeyssonnierФранцузский шеф-повар Лоран Вейе демонстрирует блюдо в своем ресторане Inoveat, где подают блюда на основе насекомых, Париж
Французский шеф-повар Лоран Вейе демонстрирует блюдо в своем ресторане Inoveat, где подают блюда на основе насекомых, Париж - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2021
اشتراک
رستورانی در یکی از شهرهای ایران به شیوه‌ای عجیب غذا را سرو می‌کند!

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از نحوه‌ی سرو غذا در یکی از رستوران‌های ایران در فضای مجازی منتشر شده است که شگفتی و انتقاد کاربران از این موضوع را به دنبال داشته است. غذا در این رستوران به گونه‌ای است که گوشت حیوانات به همراه پر، جمجمه، پاها، چشم و غیره سرو می‌شود و گفته می‌شود این رستوران در رشت فعالیت می‌کند اما برخی عنوان می‌کنند که این سرو مختص رستورانی در تهران است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

کاربران زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند و این کار را عملی غیرانسانی توصیف کردند. برخی از کاربران معتقدند این گونه سرو مناسب کودکان نیست و در واقع تصویر بدی در ذهن آنان می‌سازد. گروهی از کاربران عنوان می‌کنند این شیوه از سرو مشتری‌های رستوران را به گیاهخواری تشویق می‌کند و هر کسی تمایلی به تجربه این گونه سرو ندارد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Ashemiu Sikavosh (@mister.pers)

برخی از کاربران عنوان می‌کنند باید این رستوران بسته شود چراکه چه دلیلی دارد بال و پر و سر و پای حیوان در بشقاب باشد. جمعی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند با این وجود نسخه دوم چین را در ایران می‌توان دید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала