کاندیدای ریاست جمهوری ایران وعده 5 برابر کردن یارانه 5 دهک پایین جامعه را داد

© Photo / Tasnim News Agency / cropped photoکاندیدای ریاست جمهوری ایران وعده 5 برابر کردن یارانه 5 دهک پایین جامعه را داد
کاندیدای ریاست جمهوری ایران وعده 5 برابر کردن یارانه 5 دهک پایین جامعه را داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2021
اشتراک
محسن مهرعلیزاده: امکان عملیاتی کردن طرح افزایش یارانه‌ها از ماه سوم فعالیت دولت جدید امکان‌پذیر است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان اینکه یارانه پنج دهک پایین جامعه پنج برابر می‌کنم، گفت: امکان عملیاتی کردن طرح افزایش یارانه‌ها از ماه سوم فعالیت دولت جدید امکان‌پذیر است.

محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در گفت‌وگویی درباره اولویت‌هایش درصورت پیروزی در انتخابات گفت: دو اقدام در دستور کار روزهای اول ریاست جمهوری من قرار داد و در روز اول چند فرمان صادر خواهم کرد که بررسی حداکثر 2 ماهه درباره چگونگی عملیاتی کردن افزایش پنج برابری یارانه‌های نقدی برای پنج دهک پایین جامعه، یکی از آنهاست.

لاریجانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
لاریجانی با کاندیدا شدن، مرتکب چه گناهی شده است؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری از بررسی آمار و ارقام چگونگی عملیاتی کردن طرح افزایش یارانه‌ها خبر داد و افزود: اینکه عرض می‌کنم بررسی، به این دلیل است که عدد و رقم‌ها را دیده‌ام و می‌دانم چقدر افزایش یارانه‌ها به بودجه فشار خواهد آورد. به نظر من حتی قبل از تصویب در مجلس، از ساختار بودجه هم فعلی می‌توان این کار را کرد و راهش را هم پیدا کرده ام و احتمالا از ماه سوم شروع به فعالیت دولت جدید می‌تواند عملیاتی شود.

مهرعلیزاده، صدور یک بخشنامه مختصر به جای هزاران بخشنامه قبلی در خصوص تولید، صادرات و موارد مشابه را دیگر دستور کار روز اول ریاست جمهوری خود عنوان کرد و گفت: هدف این بخشنامه بسیار مختصر این است که موانع تولید را در سیستم بوروکراسی کشور از بین ببرد و فکر می‌کنم اثراتش در تسهیل امور اقتصادی کشور، 2 ماه بعد از صدور ظاهر شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала