پیش بینی آمریکا از پیروزی پوتین بر بایدن در اجلاس ماه ژوئن

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه جو بایدن رئیس جمهور امریکا
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه جو بایدن رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2021
اشتراک
اگر هدف اجلاس پیش روی روسای جمهوری روسیه و آمریکا در ژنو در ازسرگیری پیش بینی ها و ثبات بین دو کشور باشد، هیچ منطقی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، این نظر تحلیل گر مجله The American Spectator و معاون سابق وزارت دفاع ایالات متحده جد بابین است.

نویسنده مقاله معتقد است که ارتباطات بین دو کشور به این شکل هم باثبات است. رهبر آمریکا می توانست مسئله مربوط به حادثه اخیر هواپیمای Ryanair را پیش بکشد اما این تحلیل گر خاطر نشان کرد که جو بایدن به احتمال زیاد از این موضوع بگذرد. او بیش از حد برای پیش بینی قابل ارزیابی است و ترجیح می دهد که درباره آب و هوا، تجارت و غیره بحث کند.

این تحلیل گر همچنین تاکید می کند که رئیس جمهور ایالات متحده حتی قبل از اجلاس به همتای خود باخته است. از جمله بایدن از تحریم های اجرا شده توسط دونالد ترامپ علیه «جریان شمالی ۲» امتناع کرده است.

 بایدن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2021
هشدار بایدن به پوتین، آمریکایی‌ها را خنداند

این کارشناس می نویسد: « اختلاف بین بسته شدن خط لوله Keystone XL توسط ایالات متحده که منجر به از بین رفتن چندین هزار فرصت شغلی شد و سهولت ساخت جریان شمالی -۲ توسط روس ها بدیهی است که برای بایدن اهمیتی ندارد.»

این نویسنده لزوم بحث و بررسی مسائل امنیت در فضای سایبری در اجلاس ماه ژوئن را یادآوری کرده و در خصوص حمله اخیر به آژانس توسعه بین المللی آمریکا اشاره کرد.

بابین گفت: « دولت بایدن جدی بودن خود را نادیده گرفته و اعلام کرد که این اتفاق اغلب در فضای سایبری می افتد وظاهرا در آینده هم خواهد بود.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала