شیائومی به گوشی آموخت طی 8 دقیقه شارژ شود

© Jon Russell شیائومی
 شیائومی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2021
اشتراک
شرکت چینی « Xiaomi» فناوری جدید شارژ سریع باتری را عرضه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به تیزر رسمی شرکت، شرکت چینی « Xiaomi » فناوری جدید شارژ سریع باتری را عرضه کرده است. گوشی با استفاده از این فناوری می‌تواند طی چند دقیقه شارژ شود.

فناوری HyperCharge( هایپرشارژ) هم با سیم است و هم بی سیم. دستگاه شارژ با سیم به قدرت 200 مگاوات، قادر است طی 8 دقیقه تا 100 درصد باتری را شارژ کند و نوع بی سیم آن با قدرت 120 مگاوات می تواند تا 50 درصد شارژ باتری گوشی Mi 11 Pro را طی 7 دقیقه به پایان برساند که برای شارژ کامل 15 دقیقه صرف خواهد شد.

متخصص نحوه جلوگیری از تخلیه سریع باتری تلفن هوشمند را توضیح داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2021
متخصص نحوه جلوگیری از تخلیه سریع باتری تلفن هوشمند را توضیح داد

هنوز در باره تولید سریال «هایپرشارژ» توضیحی داده نشده است. طراحان باید مسأله داغ شدن زیاده احد گوشی ها را رفع کنند.

گفتنی است شرکت های پیشرو در تکنولوژی همواره به دنبال کشف راه جدید برای سبقت گرفتن از یکدیگر در بازار دیجیتال هستند. یکی از زمینه های اصلی رقابت در بازار موبایل، عرصه شارژ سریع یا توربوشارژ است. شرکت های مختلف همواره در تلاش برای ارائه فناوری های شارژ سریع برای گوشی های هوشمند خود هستند.

هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 pro) فناوری شارژ سریع  40 وات را پشتیبانی می کند. همچنین، اپو فایند ایکس (Oppo Find X) با تکنولوژی سوپر وی او او سی (SuperVOOC) یا شارژ سریع تا 50 وات سازگار است. برخی از تلفن های هوشمند شیائومی (Xiaomi) از تکنولوژی خارق العاده شارژ سریع 100 وات پشتیبانی خواهند کرد.

این تکنولوژی جدید، قابلیت این را دارد که یک باتری 4000 مگاآمپرساعت (mAh) گوشی هوشمند را از 0% تا 50% در مدت کوتاه 7 دقیقه شارژ کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала