ممنوعیت تردد به همه شهرهای ایران از ۱۲ خرداد

© Sputnik / Siyavash Sobhgani تردد خودرو در تهران
تردد خودرو در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2021
اشتراک
جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی: محدودیت‌ها در تعطیلات پیش رو تشدید می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، سرهنگ رسول ابراهیمی، جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی اظهار داشت که براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد خودروها به همه شهرها که پیش از این روز ۱۱ خرداد ماه اعلام شده بود به ۱۲ خرداد ماه تغییر کرد، بر این اساس تردد خودروها به همه شهرها از ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۲ تا ۱۷ خرداد ماه ممنوع است.

روسیه، فیسبوک را به میزان 354  هزار دلار جریمه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
روسیه، فیسبوک را به میزان 354 هزار دلار جریمه شد

وی در ادامه گفت:« در مورد تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت از سفرهای مردم در تعطیلات پیش رو، محدودیت‌ها در تعطیلات پیش رو تشدید می‌شود و بر این اساس هیچ گونه برنامه‌ای برای یک طرفه کردن برخی مسیرها از جمله چالوس به تهران نداریم. حتما با رانندگانی که نسبت به این محدودیت ها بی توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می شود.

این اعمال محدودیت شامل همه شهرها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می شود. برای ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای زرد و خروج خودروهای بومی از شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

برای اجرای درست و صددرصدی مصوبه اخیر کمیته امنیتی وزارت کشور، پلیس از توان عملیاتی سایر رده های انتظامی نیز استفاده می کند، بر این اساس برای اعمال تشدید محدودیت، همه دوربین های وزارت راه و شهرسازی و ناجا به روز رسانی شده تا رصد و پایش های لازم صورت گیرد.

اکنون نیز ورود و خروج از شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و ورود و خروج از شهرهای قرمز مشمول یک میلیون تومان و ورود و خروج از شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

همچنان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ادامه دارد و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала