مردی که آرزو داشت طلای حلقه همسر آینده اش را خودش کشف کند، فهمید که همسر ندارد

© AFP 2023 / Ed Jones مردی که آرزو داشت طلای حلقه همسر آینده اش را خودش کشف کند، فهمید که همسر ندارد
 مردی که آرزو داشت طلای حلقه همسر آینده اش را خودش کشف کند، فهمید که همسر ندارد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
اشتراک
یک مرد آمریکایی از کودکی دوست داشت که با دستان خودش حلقه ازدواج برای نامزدش را درست کند و طلا و الماس این حلقه را پس از 5 سال پیدا کرد، اما سپس فهمید هنوز همسر ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، یک جوان 26 ساله آمریکایی پنج سال از عمر خود را برای استخراج طلا برای یک حلقه نامزدی صرف کرد، یک الماس و مقداری طلا پیدا کرد و به دنبال عروس رفت، زیرا پس از یافتن الماس و طلا، اکنون متوجه شد که کسی را ندارد که به او حلقه را هدیه بدهد. او داستان خود را سپس در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

حلقه ازدواجی از جنس دندان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.12.2018
حلقه ازدواجی از جنس دندان +عکس

کریستین لیدن پنج سال است که در ایالت واشنگتن زادگاه خود استخراج طلا می کند تا یک انگشتر منحصر به فرد برای عروس آینده بسازد. این مرد از روزهای مدرسه ارزو داشت که به طور مستقل تمام طلا و سنگهای تزئینی این حلقه را بدست آورد. اما او هرگز انتظار نداشت که یک الماس بزرگ با وزن 2.2 قیراط پیدا کند.

این کشف در پارک ایالتی "دهانه الماس" در ایالت آرکانزاس رخ داد، جایی که لیدن و یکی از دوستانش هنگام سفر در کشور به دنبال طلا بودند. "

کارکنان پارک تایید کردند که کریستین لیدن یک الماس زرد بزرگ پیدا کرده است.

لیدن همچنین اظهار داشت كه امیدوار بود در بهترین حالت چند سنگ كوچك برای انگشتر پیدا كند و الماس مركزی قرار است از یك جواهری خریداری شود. با این حال، اکنون این کار ضروری نیست و او فقط باید حلقه عروسی بسازد و دختری را پیدا کند که با ازدواج با او موافقت کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала