چگونه هزینه درمان در ایران کاهش خواهد یافت؟

© Photo / IRNA ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ایران
  ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
اشتراک
رئیسی: دولت الکترونیک در نظام سلامت باید به طور کامل اجرا شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در دیدار با جمعی از کادر درمان و سلامت کشور در بیمارستان میلاد گفت که توجه به معیشت و حقوق پزشکان و پرستاران از برنامه‌های اصلی دولت او خواهد بود.

وی در ادامه افزود:«دولت الکترونیک در نظام سلامت باید به طور کامل اجرا شود و تا این نظام شکل نگیرد مشکلات برطرف نمی‌شود. همه مردم باید از خدمات سلامت عادلانه بهره‌مند شوند. دارو از مهمترین مسایل حوزه سلامت است و کسی که با جان و سفره مردم بازی می‎کند یک جرم معلومی مرتکب نمی‌شود بلکه این اقدام نوعی جنایت نابخشودنی است.

خوابیدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2021
با درمان خروپف، دچار زوال عقل نشوید

کسی نباید اجازه دهد جریان مافیا منافع خود را از طریق به خطر انداختن سلامت مردم و سوداگری تامین کند و بهترین کسی که می‌تواند حافظ حقوق مردم باشد دست اندرکاران نظام سلامت هستند.

برای دولت امکان‌پذیر است 50 درصد هزینه درمان را از سبد خانوار کاهش دهد تا بیماران جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند. این معضل را از طریق ارائه کارت سلامت در دولت خود حل خواهد کرد.

سیاست جمعیت، توسعه خدمات ناباروری و قانون تعرفه پرستاری باید بدون چون و چرا اجرا شود. از برنامه های قطعی دولت مردمی سیزدهم توسعه خدمات درمان ناباوری همه زوج های جوان است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала