نقش‌آفرینی متفاوت بازیگر جوان ایرانی با چهره و لباس زنانه در فیلم کوتاه +ویدئو، عکس

© Sputnik / Aleksey Sverdlov /  مراجعه به بانک تصاویر زن شوروی
زن شوروی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
اشتراک
حسین مهری بازیگر ایرانی در کاری متفاوت در نقش یک زن ظاهر شد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از نقش‌آفرینی متفاوت حسین مهری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در صفحات اجتماعی منتشر شده است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss)

 

او در فیلم کوتاه "مزون‌کار" با گریم و ظاهری متفاوت در نقش یک زن ایفای نقش کرده است که به زودی آماده نمایش می‌شود. این فیلم کوتاه به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی هم‌اکنون در مراحل پایانی مونتاژ و صداگذاری قرار دارد و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от 👈300k🎈بازیگر سریال سینما (@artist.loox)

حسین مهری در فیلم‌های سینمایی "زنبور کارگر"، "ماجرای نیمروز، رد خون"، "زرد" و سریال‌های "زیر هشت"، "همه چیز آنجاست"، "نابرده رنج"، "تا ثریا" و غیره ایفای نقش کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от HASHIYEHMA(حاشیه ما) (@hashiyehma)

برخی از کاربران عنوان می‌کنند بازیگری یعنی اینکه فرد توانایی این را داشته باشد در هر نقشی بازی کند و این بازیگر بسیار خوب گریم شده است. برخی دیگر از کاربران از اینکه از بازیگر زن برای این نقش استفاده نشده است گلایه می‌کنند که در پاسخ این کاربران، کاربرانی عنوان می‌کنند بخاطر اینکه فیلم از نظر شرعی مشکلی نداشته باشد بازیگر مرد با گریم زنانه انتخاب می‌شود و این اتفاق تنها در سینمای ایران صورت می‌گیرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от | سينما گرام | (@cinema_gram_)

جمعی از کاربران با تمسخر عنوان می‌کنند چقدر عالی که منوچهر هادی در این فیلم کارگردانی نکرده است و همین موضوع دیدنی بودن فیلم را ممکن می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала