نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل: عجله‌ای برای توافق ناقص نداریم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل: عجله‌ای برای توافق ناقص نداریم
نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل: عجله‌ای برای توافق ناقص نداریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
رئیس دفتر مطبوعاتی نمایندگی دائمی ایران در نیویورک، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور بر مذاکرات وین را بی‌تاثیر خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیوزویک، شاهرخ ناظمی، رئیس دفتر مطبوعاتی نمایندگی دائمی ایران در نیویورک، درباره احیای توافق هسته‌ای و مذاکرات وین اظهار داشت: ما می‌خواهیم به توافقی خوبی درباره اقداماتی برسیم که آمریکا باید برای بازگشت به برجام انجام دهد. برای انجام دادن این، عجله‌ای نداریم که روی موارد ناقص توافق کنیم.

واکنش بلینکن به سخنان روحانی درباره توافق برجام در وین و لغو تحریم ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
واکنش بلینکن به سخنان روحانی درباره توافق برجام در وین و لغو تحریم ها

ناظمی درباره احتمال تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران بر روند مذاکرات احیای برجام، بیان داشت: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران ارتباطی به مذاکرات ادامه دار وین ندارد. این عملکرد واشنگتن خواهد  بود که چگونگی روند مذاکرات را تعیین خواهد کرد.

وی افزود: رفتار آمریکا و آمادگی آن برای عبور از سیاست های شکست خورده گذشته، بیش ترین کمک را به موفقیت آمیز بودن مذاکرات خواهد کرد. اتفاق نظری جمعی در نظام ایران درباره رویکرد ما نسبت به برجام وجود دارد. همان طور که بارها گفته ایم، به محض این که آمریکا تحریم هایش را طبق تعهداتش در برجام لغو کند و این کاملا راستی آزمایی شود، ایران فورا به تعهدات برجامی اش باز می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала