متجاوزین کودک از چه روش هایی برای گول زدن آنان استفاده می کنند +عکس

© AP Photo / Lefteris Pitarakisکودکان سوری در ترکیه را مورد تجاوز جنسی قرار دادند
کودکان سوری در ترکیه را مورد تجاوز جنسی قرار دادند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
نقاط ضعف کودک و عدم ارتباط صمیمانه کودک با والدین، راه متجاوزین را هموار می کند!

به گزارش اسپوتنیک، توصیه‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حمایت و مواظبت از کودکان می شود تا متجاوزین کودک نتوانند به آنان آسیب برسانند.
یکی از حربه‌هایی که متجاوزین برای نزدیکی به کودک استفاده می کنند تا آسیبی که به او وارد می کند را به کسی نگوید، استفاده از رازداری اوست. متجاوزین به کودک تحمیل می کنند که اتفاقی که بین آنان می افتد یک راز است و او باید در این شرایط رازدار باشد و به کسی چیزی نگوید چزا که با فاش کردن آن خدا او را دوست ندارد. بنابراین والدین باید به کودکان خود آموزش درست رازداری را بدهند و بگویند که اگر رازی داری که به تو حس خوبی نمی دهد، آن دیگر راز نیست و باید فاش کنی.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تربیت با نگرش مثبت (خونه شاد) (@khoneye_shad)

حربه دیگری که متجاوزین کودک از آن استفاده می کنند، استفاده از نقطه ضعف ترس در کودک است. مثلا می گویند که اگر پدر و مادرت این موضوع را بفهمند آنها را می کشیم و یا اینکه مادر پدرت دیگر تو رادوست نخواهند داشت.
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حسن صحرانورد/مشاور (@psych_oplus)

برای مبارزه با این حربه باید به کودک خود همیشه یادآور شد که تحت هر شرایطی او را دوست دارید و ترکش نمی کنید وهمیشه می تواند با عشق و اطمینان همه چیز را با شما درمیان بگذارد.
همچنین باید قوی بودن را به کودک آموزش داد تا ترس نتواند به او غلبه کند و مورد تجاوز متجاوزین قرار بگیرد.
بسیاری از کاربران معتقدند که مطلب مفیدی بوده است. گروهی از کاربران بر این عقیده هستند که صمیمت بین والدین و فرزندان بهترین راهی است که می تواند از آنان در برابر خطرات محافظت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала