درخشش دختر ایرانی‌تبار در مسابقات یوروویژن +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Kenzo Tribouillard Барбара Прави из Франции в финале международного конкурса "Евровидение-2021"
Барбара Прави из Франции в финале международного конкурса Евровидение-2021 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
باربارا پراوی خواننده و ترانه‌سرای ایرانی‌تبار فرانسوی و گروهش در مسابقات یوروویژن دوم شدند.

به گزارش اسپوتنیک، باربارا پروای خواننده ایرانی_صربستانی که نماینده فرانسه در مسابقه آواز یوروویژن سال ۲۰۲۱ بود در جایگاه دوم مسابقات آوازخوانی قرار گرفت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от euronews persian (@euronews_persian)

این مسابقات امسال با تدابیر شدید کرونایی در شهر روترادم هلند برگزار شد که گروه ایتالیایی "مانسکین" با آهنگ "تسیتی ای بوانی" به مقام اول دست یافت و هنگام دریافت جایزه یوروویژن فریاد زد "راک اند رول هرگز نمی‌میرد". باربارا پراوی خواننده ایرانی‌تبار و گروهش نیز با آهنگ "ووآلا" دوم شدند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Iranwire.com (@iranwire)

پدربزرگ مادری باربارا پراوی ۲۸ ساله، حسین زنده‌رودی، نقاش پیشگام مکتب سقاخانه و نقاشی خط در ایران است. وی پیش‌تر با همین ترانه "ووآلا" توانسته بود در یک شو تلویزیونی نظر تماشاگران و هیات داوران را جلب کند و نامزد فرانسه شود. او کارش را از سال ۲۰۱۷ شروع کرد و با ظاهر و ترانه‌هایش برای هواداران فرانسوی‌اش یادآور ادیت پیاف، اسطوره موسیقی قرن بیستم این کشور است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Independent Persian (@indypersian)

کاربران ایرانی بسیاری به این موضوع واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند موفقیت شایسته این بانوی زیبا است، او با صدای دلنشینش مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و چقدر حس فوق‌العاده‌‌ای دارد که یک ایرانی به موفقیت می‌رسد و حس افتخار به ایران و ایرانی دست می‌دهد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Barbara Pravi (@babpravi)

برخی عنوان می‌کنند این نکته که جنسیت مانع موفقیت نمی‌شود را باید مد نظر گرفت و راه را برای پیشرفت بانوان سرزمین ایران هموار کرد. برخی از کاربران این سوال مطرح شده که آیا این دختر جوان ایران را می‌شناسند و آیا او به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند یا خیر. در پاسخ به این سئوال گروهی از کاربران عنوان کردند که او در یک گفتگو اعلام کرده که مادرم، ایران، الگوی من در طبیعی بودن، خودانگیختگی و عزم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала