وحشت کاربران از خشونت در خیابان های تهران با سارقان قمه کش +ویدئو

© Fotolia / Jacob Lundمبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو
مبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
سارقان قمه کش در تهران با گستاخی تمام ناامنی ایجاد می کنند!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوهایی از سارقان خیابانی در تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که با گستاخی تمام برای اهالی مردم تهران ناامنی ایجاد می کنند و با قمه به آنان حمله می کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Rokna NEWS / پایگاه خبری رکنا (@rokna.news)

در این ویدئوها، سارقان به جای فرار در میان ازدحام مردم آنها را تهدید و خونسردانه سرقت‌هایشان را به اجرا می‌گذارند.
انتشار این کلیپ‌ها سبب ناراحتی مردم ایران شده است و معتقدند که باید با این افراد به سختی مقابله کرد.


به گزارش رکنا، نخستین فیلم برای صبح روز چهارشنبه 15 اردیبهشت امسال است که 3 سارق خشن با در دست داشتن چاقو و نیمچه قمه به سراغ پسر جوانی در نزدیکی میدان قزوین می روند و 2 نفر از دزدان با تهدید اقدام به سرقت کیف، گوشی موبایل و وسایل همراه پسر جوان می کنند.
قدرت نمایی دزدان در خیابان در صحنه سرقت چند مغازه دار و مردم برای کمک به پسر جوان به سمت سارقان می روند که یکی از دزدان با در دست داشتن چاقو بزرگی به سمت مردم حمله می کند و شاهدان ماجرا در برابر این قدرت نمایی ، تهدیدها و فحاشی ها عقب نشینی می کنند و دزدان به راحتی وسایل همراه پسر جوان را به سرقت می برند.


یکی از سارقان حتی در زمان فرار برای شاهدان ماجرا کری خوانی می کند و آنها را تهدید می کند و دزدان با خونسردی کامل پس از سرقت و در حالی که مردم شاهد سرقت آنها هستند سوار بر موتور پا به فرار می گذارند.
این شیوه سرقت با توجه به تهدیدهای سارقان چاقو به دست باعث بروز ناامنی برای مغازه داران و اهالی این محل شده است و دزدان به راحتی دست به زورگیری های خشن می زنند.

دومین فیلم از جولان دزدان خشن مربوط به روز شنبه 18 اردیبهشت 1400 است که در بلوار ابوذر خیابان پیروزی رخ داده است.
این حادثه ساعت 3 ظهر در نزدیکی پل دوم صورت گرفته است. در این کلیپ، مردی در حال صحبت با گوشی موبایل حود است که بعد از عبور از مغازه موتور فروشی، 2 جوان سوار بر موتور که از پشت او را تعقیب می کردند وارد کادر دوربین مداربسته می شوند و مرد مغازه دار با توجه به رفتارهای 2 جوان موتور سوار احتمال می دهد که آنها سارق باشند.
مرد مغازه دار بعد از خارج شدن از مغازه اطمینان پیدا می کند که 2 جوان زورگیر هستند که با فریادهای دزد دزد مرد موبایل به دست را هوشیار می کنند و یکی از سارقان که از موتور پیاده شده بود با فرار طعمه اش وقتی خود را در این سرقت نافرجام می بیند با چاقوی بزرگی که در دست داشت به سمت مرد مغازه دار که مانع سرقت او شده بود حمله می کند.
زورگیر خشن به جای فرار از صحنه سرقت نافرجامش، به سمت شاهدان حمله می کند و قصد دارد آنها را با چاقو هدف ضربات چاقو قرار دهد که مرد مغازه دار داخل مغازه سوپرمارکتی می شود و در را می بندد تا زورگیر خشن او را هدف قرار ندهد.

بسیاری از کاربران با دیدن این صحنه ها عنوان کردند که بسیار ترسیدند و وحشت زده شدند. برای گروهی از کاربان این سئوال مطرح است که چرا مردم به کمک مردمی که مورد حمله قرار گرفتند، نمی آیند و فقط نظاره گر صحنه هستند و حتی زنگی هم به پلیس نمی زنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала