فروش گسترده مسکن در اسپانیا

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر فروش گسترده مسکن در اسپانیا
فروش گسترده مسکن در اسپانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2021
اشتراک
شرکت اسپانیایی هایا ریل استیت، حدود ۱.۲ هزار خانه را با قیمتی کمتر از ۷۰ هزار یورو برای فروش در آگهی قرار داد. آگهی ها در سراسر اسپانیا منتشر شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در مجموع، بیش از ۲.۹ هزار ملک در آگهی فروش مسکن گنجانده شده است؛ طبق پورتال ایده آلیستا، این املاک با تخفیف حداکثر ۳۰ درصدی ارائه می شوند.

ارابه باستانی «شهر سوخته» ایتالیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2021
ارابه باستانی «شهر سوخته» ایتالیا

بیشتر آپارتمان ها و خانه هایی (حدود ۸۵۰) که در آگهی بازار آورده شده اند در والنسیا، بیش از ۵۶۰ مورد در مورسیا و بیش از ۵۳۵ مورد در اندلس واقع شده اند.

تبلیغاتی با عنوان "شما لیاقت خانه خود را دارید" (Te mereces tu propia casa) تا ۱۲ ژوئیه سال آینده ادامه دارد.

طبق این برنامه، یک آپارتمان در والنسیا که قبلاً با قیمت ۹۲.۳۵ هزار یورو ارائه شده بود، می توان با قیمت ۶۴.۳ هزار یورو خریداری شود. در آلیکانته، به یک آپارتمان دو خوابه ۸۹ هزار یورویی، قیمت جدید ۵۹.۲ هزار یورویی اختصاص داده شد. در استان گرانادا، آپارتمان های سه خوابه با قیمت ۶۰ هزار یورو ارائه می شوند، در حالی که تاکنون ۸۳.۵ هزار یورو هزینه شده اند.

پیش از این، راهی برای صرفه جویی زیاد در خرید خانه در اسپانیا نامگذاری شده بود؛ به گفته کارشناسان، آپارتمان در خانه های بدون آسانسور هزینه کمتری خواهند داشت. عدم وجود آسانسور به طور قابل توجهی هزینه آپارتمان ها را به طور متوسط ​​۳۳.۵ درصد کاهش می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала