شکست‌ های‌ دیگری ‌برای اسرائیل در راه است

© AFP 2023 / Jack Guezشکست‌ های‌ دیگری ‌برای اسرائیل در راه است
شکست‌ های‌ دیگری ‌برای اسرائیل در راه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
اشتراک
رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام‌ حسین اذعان داشت: اسرائیل امروز فهمیده که نتوانسته جلوی پیشرفت ایران در حوزه هسته‌ای را بگیرد و به همین خاطر می‌داند که شکست‌ های‌ دیگری هم برای آنها در راه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ مهدی صباغ رئیس دانشکده امنیت دانشگاه امام‌ حسین، در نشست تخصصی امینت و انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: فتح بیت‌ المقدس یک آزادسازی خرمشهر جدید برای دنیای اسلام رقم زد و دستاورد بزرگی برای مسلمانان در دهه‌های اخیر بود، به طوری که بیت‌ المقدس دوباره به دست مسلمانان افتاده و در مسجد‌الاقصی دوباره نمازهای جماعت و جمعه اقامه می‌ شود.

معاون موساد: پیروزی حماس در نبرد آگاهی سازی، نابودکننده اسرائیل است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
رئیس سابق شاباک: پیروزی حماس در نبرد آگاهی سازی، نابودکننده اسرائیل است

سردار صباغ با اشاره به گنبد آهنین اضافه کرد: با یاری خداوند ۴ هزار موشک‌ ساخته مقاومت اسلامی فلسطین این گنبد آهنین را بارها سوراخ کرده و رهسپار مناطق اشغالی شدند؛ به طوری که صهیونیست‌ ها چاره‌ ای جز فرار و خزیدن به سوراخ‌ ها خود در پناهگاه‌ های زیر زمین نداشتند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه اسرائیل دانشمند بزرگ هسته‌ای ما «شهید فخری‌ زاده» را از طریق عوامل نفوذی خود در کشور ترور کرد؛ اما امروز فهمیده که نتوانسته جلوی پیشرفت ما در حوزه هسته‌ ای را بگیرد و به همین خاطر می‌داند که شکست‌ های‌ دیگری هم برای آنها در راه است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала