اردوغان امریکا را به مسلمان هراسی متهم کرد

© Sputnik / Sergey Guneevاردوغان امریکا را به مسلمان هراسی متهم کرد
اردوغان امریکا را به مسلمان هراسی متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2021
اشتراک
رئیس جمهور ترکیه، ایالات متحده را به استراتژی شیطان صفتی مسلمانان متهم کرد، به همین دلیل اسلام هراسی در غرب رو به گسترش است.

به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، در اولین سمپوزیوم بین المللی رسانه و اسلام هراسی تاکید کرد: دشمنی با اسلام در بسیاری از نقاط جهان به ویژه در کشورهای غربی مانند سلول‌های سرطانی درحال گسترش است.

پیام اردوغان به کل جهانیان درباره چه خواهد بود؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
پیام اردوغان به کل جهانیان درباره چه خواهد بود؟

وی تصریح کرد: پررنگ شدن نقش برخی گروه‌های نژادپرست که در گذشته افراطی توصیف می‌شدند در صحنه سیاسی کشورهای غربی نشان می‌دهد که غرب به جای تلاش برای نجات از باتلاقی که در آن گرفتار شده بیشتر در آن فرو می‌ رود.

به گفته اردوغان کسانی که در مسئله نسل‌ کشی یهودیان در دوره جنگ جهانی دوم خود را در داخل پرانتز گذاشته بودند، اکنون مسلمانان را هدف قرار داده‌ اند.

رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد: حکومت‌ های کشورهای غربی که مسئول تامین امنیت تمامی شهروندان خود هستند به جای این کار وارد مسابقه دشمنی با اسلام شده‌اند.

وی کسانی که به این واقعیت که محدود ساختن آزادی‌ها به معنای کاهش رفاه در طولانی‌ مدت است پشت می‌کنند، در واقع نه با اسلام، بلکه درحال دشمنی با آینده خود هستند. به خوبی می‌دانیم که این نژادپرستی جدید علیه مسلمانان توسط خود غربی‌ها تحت عنوان "اسلام هراسی" کم اهمیت نشان داده می‌شود، اما آنچه در واقع انجام می‌شود دشمنی با اسلام است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала