تروریست ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوریه در حال آماده سازی تحریکات در ادلب هستند

© REUTERS / Omar Sanadikiتروریست ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوریه در حال آماده سازی تحریکات در ادلب هستند
تروریست ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوریه در حال آماده سازی تحریکات در ادلب هستند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2021
اشتراک
تروریست ها در سوریه با همراهی نمایندگان سازمان شبه بشردوستانه کلاه سفید، با شش کانتینر مواد سمی، احتمالاً کلر را به منطقه ای در ادلب رساندند.

به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه، دریادار الکساندر کارپوف گفت: تروریست ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سوریه در حال آماده سازی تحریکاتی در استان ادلب با استفاده از مواد سمی هستند.

روسیه: جبهه النصره در تدارک برای انجام اقدامات تحریک آمیز در سوریه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
روسیه: جبهه النصره در تدارک برای انجام اقدامات تحریک آمیز در سوریه است

به گفته وی، اين مرکز اطلاعاتی را در مورد آماده سازی توسط شبه نظامیان گروه حیات تحریر (گروه ممنوعه در فدراسیون روسیه) برای تحریکات در غرب ادلب با استفاده از مواد سمی دریافت کرد. کارپوف گفت، روز یکشنبه، تروریست ها با همراهی نمایندگان سازمان شبه بشردوستانه کلاه سفید، با شش کانتینر مواد سمی، احتمالاً کلر را به منطقه ای در ادلب رساندند.

در ادامه آمده است: "طبق اطلاعات موجود، شبه نظامیان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در سوریه قصد دارند یک حمله شیمیایی انجام دهند و عواقب آن را به صورت قربانیان و زخمی ها در میان ساکنان محلی برای اتهام بعدی نیروهای دولت سوریه در استفاده از سلاح های شیمیایی علیه غیرنظامیان به کار ببرند".

انتخابات در سوریه در تاریخ 26 مه برگزار می شود. بیش از 10 هزار شعبه اخذ رأی از 7 صبح تا 7 بعدازظهر در سراسر کشور دایر است. به درخواست هر یک از استانها، زمان را می توان پنج ساعت دیگر تمدید کرد. روز پایانی تبلیغات در تاریخ 25 مه اعلام خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала