روحانی: اعتراف آمریکا در شکست فشار حداکثری، پیروزی بزرگ ایران بود

© AP Photo / Iranian Presidency Officeروحانی: اعتراف آمریکا در شکست فشار حداکثری، پیروزی بزرگ ایران بود
روحانی: اعتراف آمریکا در شکست فشار حداکثری، پیروزی بزرگ ایران بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران، در جلسه شورای عالی هماهنگی سران قوا بیان کرد: آمریکایی‌ ها امروز ناگزیرند همه تحریم‌ های ناقض برجام را برطرف کنند و این پیروزی مضاعفی برای ایران خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رئیس جمهور ایران، با اشاره به اعتراف مقام‌ های آمریکایی به شکست سیاست فشار حداکثری علیه مردم ایران اظهار داشت: اعتراف دولت آمریکا به شکست تحریم‌ ها، پیروزی دیگری را در تاریخ کشورمان ثبت کرد و در اثر پایداری و مقاومت ملت مردم ایران، آمریکایی‌ ها امروز ناگزیرند همه تحریم‌ های ناقض برجام را برطرف کنند و این پیروزی مضاعفی برای ایران خواهد بود.

بلینکن: ما از فشار حداکثری چیزی عایدمان نشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
بلینکن: ما از فشار حداکثری چیزی عایدمان نشد

رئیس جمهور ایران تصریح کرد: این پیروزی حاصل صبر و مقاومت ملت ایران در طول سه و نیم سال گذشته با هدایت‌ های مقام معظم رهبری بوده و دولت تمام توان خود را برای مدیریت سخت‌ ترین دوران کشور به میدان آورده است.

روحانی اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا در ۱۵ ماه گذشته فشارهای مضاعفی به کشور وارد شد و به نوعی سخت‌ ترین دوران را در یک قرن اخیر رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۷ و با آغاز فشار حداکثری دولت آمریکا، تشکیل این شورا به دولت کمک کرد تا در برخی از مسائل که ساز و کارهای معمول اجازه سرعت در تصمیم‌ گیری و اقدام را نمی داد، بتواند در مسیری کوتاه تر برای حل و فصل مسائل تصمیم‌ گیری کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала