جیره‌بندی و قطعی گسترده برق در شهرهای مختلف ایران +عکس

CC BY 4.0 / IRNA / کنتور برق
کنتور برق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2021
اشتراک
خاموشی‌های پراکنده در تهران و در برخی شهرهای ایران با شکایت کاربران و شهروندان ایرانی همراه شده است!

ه گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر در حالیکه ایران همچنان در فصل بهار قرار دارد و تا تابستان و شروع گرما یک ماه فاصله دارد با خاموشی‌ها زیادی روبرو شده است.

تهران نیز در روزهای گذشته با قطعی برق مواجه شده است و شرکت توزیع برق تهران بزرگ در همین راستا اعلام کرد تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران را به منظور جلوگیری از بروز هر گونه خاموشی به کار گرفته است و جدول زمانبندی قطعی‌های روزهای آتی را منتشر کرده است.
پیش‌تر گفته شده بود برق شهرهای مختلف ۲ ساعت در روز قطع می‌شود اما در روزهای اخیر به گفته شهروندان ایرانی چندین بار در روز برق قطع شده است و زندگی روزمره مردم را با مشکل روبرو کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اخبار اقتصادی (@akhbar.eghtesady)

کاربران بسیاری از بیکاری کارمندان ادارات به علت قطعی برق، حبس شدن مردم در آسانسورها، عدم کار کردن کارت‌خوان‌ها و موارد بسیار دیگر که در نبود برق با آن مواجه‌اند می‌گویند. برخی از کاربران عنوان معتقدند این کمبود و قطعی برق به علت مزرعه‌های ارز دیجیتال و استخراج بیت کوین در ایران است که این اواخر خبرهای زیادی از کشف آنها منتشر می‌شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от برق نیوز - خبرگزاری برق ایران (@bargh_news)

جمعی از کاربران نیز که در مناطق جنوبی ایران ساکن هستند به دمای هوای این روزها اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند بسیار دشوار است در این شرایط با قطعی برق روبرو شویم. کاربرانی هم به قطعی همزمان آب با قطعی برق در برخی منازل اشاره می‌کنند که مشکل را دو چندان می‌کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Iranwire.com (@iranwire)

این کاربران شاکی عنوان می‌کنند اگر از صادرات نیازهای اولیه مردم ایران در صورتی که خود مردم به آن نیاز دارند دست بکشند در این روزهای گرم با جیره‌بندی برق مواجه نبودیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала